Separera namn med ett kommatecken.
De har skickat det till alla medlemmar. Alla hjärtans Dag idag därav sms.
Nu har även jag beställt Pistons Hybrid från banggood.com. Jag skrev aldrig in adressen men jag antar att de tar den från paypal? Fick lite...
Som sagt Vimla är prisvärda med tipslänk och du kan spara surf osv. Annars har hallon en studentkampanj nu med 50kr rabatt för studenter i 6...
Känns som du själv kan besvara frågan bäst. Beror vad du värdesätter, pris kontra arbetsinsatsen att byta operatör.
Kanske många Teliakunder som har gått över till Fello. Billigare pris fast samma täckning.
Om du vill spara 300 till 400kr så har Netonnet den som fyndvara....
Bra pris på Z5 compact på Tele2 3990kr (utan Tele2 byt) http://www.tele2.se/mobiltelefoner/sony 500-600 kr billigare än nästkommande på...
Känns som TRE/Hallon har satsat hårt på reklam det senaste året.
Jag gick från en HTC one på 4,7 till en G3 på 5,5. Ångrar mig inte en sekund. Skulle inte byta till en mindre idag. Men inte en större heller.
Tänkte på din tipslänk i din signatur så gäller inte Skiweek dealen längre.
Motorola X Style , vit och svart 3990kr med kod hos Cyberphoto. http://www.cyberphoto.se/search?q=Motorola+Moto+X+Style Billigast på prisjakt:...
Räknas Hallon (TRE) Vimla (Telenor) och Comviq (Tele2) Halebop (Telia) med i siffrorna?
Samsung Galaxy Edge 128GB 6990kr Gäller endast vit http://www.cyberphoto.se/info.php?article=edges6v128 Prisjakt: Nästkommande vettiga butik,...
Skiweek dealen är slut nu. De dealer som gäller nu är de i folks tipslänkar. Alltså 20GB gratis, halva priset i 3mån och 10kr rabatt på...
Okej det var så han menade. Trodde det var ett nytt abonnemang.:)
Hur fick du 21 GB hos Vimla? Trodde de endast hade max 14GB.
Känns som om det har blivit hårdare konkurrens om tipslänkarna också i och med att Vimla får fler kunder vilket är naturligt. Men jag tycker att...
Samsung Galaxy Tab A 9.7 SM-T550 16GB för 2199 på Campadre (ref-länk) Cirka 300kr billigare än nästkommande vettiga på prisjakt....
Kolla också med personer i din bekantskapskrets. Ibland får man ingen tipsning och ibland så rasslar det till. Det är lite slump också.
Känns som Skiweek dealen är slut. När jag trycker på någons länk så får jag inte 10kr rabatt, så jag har ändrat tillbaka till min ursprungliga...
Har för mig jag har sett att erbjudandet skall gälla mellan vecka 3 till vecka 6. Trevlig deal som sagt.
Håller med föregående satsa på en lite dyrare lur. Tipsde i fyndtipstråden om LG G4 för 3490. Kan skjunka lite till när G5 kommer i slutet av...
Ja 20GB räcker långt. Gör själv av med runt 3 till 4 GB per månad. Tror du tryckte på någon annans länk, men då är det någon annan som blir glad :)
Tro din telefon kopplar upp sig mot två sändare så att du kan få ut en högre hastighet.
LG 4 cirka 500kr billigare än nästkommande på prisjakt. https://www.cyberphoto.se/mobiltelefoni/pricelist/1227/lg-g4-spara-1200kr...
Det tackar vi för :) Välkommen till Vimla!
Gå in under din profil och sedan signatur. Där kan du lägga in Vimla länken.
Bra deal. Känns som Vimla blir väldigt prisvärt med tanke på att man får spara surf och samtal osv. Men måste man inte ha länken i signaturen?
Känns som vimla har blivit mer prisvärt nu i och med att du kan spara data, samtal och sms. Sen beror det lite på hur mycket data du behöver. Om...
Vi har förresten redan börjat. Surf, samtal och meddelande som inte användes i januari finns redan som en pott hos våra medlemmar och du ser det...
Jag stängde av positioneringstjänsten och upplevde att batteritiden blev betydligt bättre.
Kan inte heller logga in på deras hemsida.
Vimla börjar bli oslagbar som operatör med tipslänkar, sparad data, samtal och sms och ett bra forum på deras hemsida. Det som skulle kunna bli...
Gillar också förändringen och tycker att Vimla bara blir bättr och bättre. Men jag har fortfarande en del frågor. Om man har 60 samtal och 600...
Håller med. Borde skriva ett blogg-inlägg innan lanseringen.
Var hittar du informationen om exakta mängder data och samtal?
Legend 6/10
Cashback tillbaka på Hallon via Refunder (Ref-länk) Om du beställer Hallon via Refunder får du tillbaka 87,50 (175 för nya medlemmar och (52,50,...
Toppen, tack för tipset och utförlig beskrivning. Skall ta och kolla in det!
Ja, har funderat på en vanlig extern hårddisk också. De är dessutom billigare. Men det verkar så smidigt att överföra trådlöst till en NAS. Vad...