Separera namn med ett kommatecken.
Menar du design eller funktion? :O
Fisheye och 50/1,8 sålt!
Moto 360 var ju lite småsexig
Tack! Fick använda skolans grejer, blir riktigt bra spridning på blixten med en softbox :) Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Dra inte alla över en kam ;) Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Första bilden i nuvarande skolprojektet klar, och givetvis är det en bild på mig själv.. Jag har byggt studio, satt ljus, gjort komponeringen och...
Grymt! Jag älskar när man smackar på ordentligt med HDR :D Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Jag har ju inte sett det med egna ögon, men om det är så pass bra (efter förutsättningarna) som det faktiskt verkar kan jag hålla med om att det...
Säsong två av House of Cards. En måste se-serie! Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
[IMG] [IMG] Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
The Wolf of Wall Street - 9/10 börshajar Martin Scorsese + Leo DiCaprio = win! Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Tack! Fan, trodde den skulle komma i månadsskiftet men leveranser i Sverige är tydligen mitten på april :( Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Kommer ju mycket gött nu! Men Sony lockar betydligt mer än någon av de andra faktiskt :) Gaaah nu måste jag nästan göra det! För varje review...
Förhandsboka en Z2 - det kliar såååå mycket i fingrarna. Ska man!? Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Det där är den största dubbelmoralen tycker jag. "Begår man ett grovt brott ska man för all evig framtid vara inlåst i en cell, leva på...
Nej, men dina exempel är ju sådana människor som har något fel i huvudet. Flink, Jackie Arklöv och liknande. Och sådana fel tror jag inte man kan...
Felpost
Jag är delad i den här frågan. En sida av mig håller med dig - personer som begår så pass grova och fruktansvärda brott borde inte förtjäna att...
Har inte undersökningar visat att strängare straff inte ger den effekten man vill åt, alltså färre återfallsbrott? Eller exempel från verkligheten...
Grymt bra!
Ser verkligen ut att vara lättvikt och inte mycket småskit. Liknar imgurs gallerifunktion :) Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Vet att squarespace är väldigt populärt för egna hemsidor och portfolios, men det är nog inte exakt vad du letar efter. Tumblr kanske? Skickat...
Nu ska jag ut o sätta mig i solen med min kaffeeeeee :D
Damn! Då förstår jag att du behöver plats.
Bumpar upp denna. Allt finns fortfarande kvar. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Kaffeeeee Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Vad ska du ha så mycket lagring i telefonen till? :O Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Måste säga att de små kosmetiska ändringarna gjorde skillnad. Ännu snyggare interface nu. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Jag har sett avsnittet, men ville ändå bara påpeka att spoilers inte funkar i Tapatalk. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Vad säger du om 500? Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Hmm, kanske 1500? :)
Jag har inte sett några avsnitt sedan det drog igång igen. Är det bra eller?
Finns länkad av Ascii lite längre bak i tråden om du vill ha den :teeth:
Har uppgraderat och säljer därför mina "gamla" grejer! Allt är i kanonskick. Kameran har cirka 7800 exponeringar på nacken. Följande är till...
TRÅD KAN LÅSAS
Jon Jones håller ju titelbältet i den viktklassen. The Mauler fick en chans mot och förlorade, men det var otroligt jämt och det kunde egentligen...
Grymt imponerande! Hoppas han plockar Jon Jones nästa gång. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Krukväxt i motljus! [IMG] Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Snyggt Mitox! Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Äntligen har våren kommit till Kalmar! Var givetvis tvungen att fota lite :) Min personliga favorit från dagen [img] Ett exempel på en...