Separera namn med ett kommatecken.
Givetvis är det förbättrat inom det område du menar på, bättre flyt :)vissa funktioner är grymma och andra buuu. Jag tycker bara att just när man...
Ännu en förändring i gränsnittet på tapatalk.... [emoji34]
Så sant så, Sverige, egentligen hela världen behöver bli mer jämställt. Det går faktiskt framåt inom jobben på dom områden jag rör mig i, kul att...
Fan nu är man inne å petar i politik igen... [emoji23] Men jag håller med dig fullständigt [emoji41] Feminism(riktig sådan) är mycket bra.
Okej, ja då är det svårt. Men dom är på den nivån att män i princip inte skall existera, period. Spy galla över minsta lilla man gör oavsett...
Fast du är ingen manshatare på den nivå som kakan, gudrun, banawesa eller fan hon heter är.
Hahahahha...... Tragisk människa. Någon som sett 'Sveriges Modigaste'.
Nä det är nog sant [emoji52] men nyheter24, det va en nyhet att du digga [emoji41] (Skäll på Rebecka för att hon nämnde det) [emoji23]
Haha... Huuuvvvaaa!! Nyheter24 [emoji52][emoji23]
Haha jasså [emoji16] din enda underhållning för kvällen?
[emoji41] vad händer å fötter?
Politik är och kommer alltid ömt och prata om. Så trött på att prata om politik, för man kommer inte någon vart med dom man försöker ha en...
Denna gång var det enbart militärt område man bomba, och målet var att göra det obrukbart som flygfält. USA skall även ha förvarnat Ryssland innan...
Tomahawk regn(~60st) över assads flygfält, från två amerikanska USS fartyg [emoji41]
Nooooooo... Känningar i hals [emoji52][emoji52][emoji36][emoji52][emoji52] inte varit sjuk alls detta år, eller förra :(
Jaha det är ett sådant i-lands problem [emoji23][emoji106]
Av dom två hade jag tagit style [emoji106] hoppas du hittar något du klarar dig på iaf, kommer va avis på dig sen när den riktiga nallen köps in...
Köp en gammal honor 8 eller något, vafaaan va inte så kinkig nu [emoji6] du kommer ju ändå köpa något riktigt fint senast i höst [emoji41]
Tänkte också utnyttja detta i år men sen meddela dom att man endast kan göra det om man INTE gör avdrag.. Så klart jag vill göra avdrag :(
jag skulle sätta den på laddning i vanligt usb hål, ej dash. Sen efter några minuter hållt in power knapp väldigt länge. Sen släppt och tryckt in...
Kör nu OB 14 + blu_spark kernel där fastlane är aktiverat i cpu, känns ubersnabb. Samt att aptX codecen(för bättre kvalité över blåtand för...
Ultrasnabb rom med fastlane aktiverad via blu_spark kernel. Fjong sa det. Men.. Ingen aptX codec aktiverat :(
Fråga Lena Handén, brukar ställa upp.
Körde in RRemix direkt istället för LOS, mycket nöjd. Enda buggen jag tycker är lite dryg ibland är fingeravtrycksläsaren som är lite seg och...
Mycket snygg! Ha begär på den läckerbiten.
Har fått nog av att oneplus inte fixar aptx när prollen stödjer det... Så gjorde något man inte gjort på ett bra tag. Låste upp bootloader och la...
Vafan! Nu fick jag suget å skifta mobil [emoji23] får se om det blir något annat, snart.
Inga allmänhet skadad, Gärningsman(männen? Oklart) fick sladd och missade precis en bensinstation och tog en stolpe av npgot slag sen tog det...
Haha hm, dagens fråga [emoji16]
Spännande! Följer tills dom griper idioten
Aha, ja den ville jag köpa först men fanns inte i lager när jag var förbi kjell men jag tog den med kabeln på 2 dm. Men bra tillägg ändå, då kan...
Köpte samma, funkar klockrent. Bra fart med den kabeln också. Testat med micro-usb otg med usb-c adapter, det funka men var väldigt seg...
Om omstart inte funkar, testar man å rensa cachen via bootmenyn, om det inte hjälper så blir det en återställning. Det fel på mobilen, utan bugg...
Mycket sorgligt att bandvagnsföraren avled i olyckan i en Försvarsmaktsövning igår kväll. Får ju inte hända, i fredstid...
Har inte full koll om det var finsk eller svensk men den var väldigt fint svart, från topp nästan ända ned till magen och sen gick det mot ljusare...
I veckan under en av försvarets övningar så hade en hundförare en lapphund, sjukt jäkla fin! Använts enbart för spårning i försvaret, självklart...
Övning utförd, pjuh skönt. Då är man klar inför Aurora och lite inkörd på sin nya befattning som kom från den blå himmelen.
Hämtar bilen imorrn från omlackningen [emoji41] (fick en parkeringsskada för 1 månad sedan, på min hyrda parkering. Bra med grannar som har...
Sluta fisa Arnold! [emoji226] [ATTACH]
Tänker du på din drulle? Det är väl typ standard 1500kr på dom flesta bolag? Är då billigare å skicka själv väl [emoji14]