Separera namn med ett kommatecken.
Använde tidigare Spotimote vilket fungerade som en dröm med min PC, men tyvärr fungerade PCn inte alltid som en dröm och har därför blivit ersatt...
Formaterade av misstag mitt interna minne samt mitt sd-kort och var tidigare dum nog att inte säkerhetskopiera min nandroid backup till datorn....
Lagt märke till att de tre knapparna på skärmen är hem, bakåt och senaste program. Någon som vet hur det går till att få upp menyer i appar om...
Riktigt nöjd med denna, batterisnål, snabb och riktigt rolig att pilla med. Dock har jag lite småproblem, då och då hänger sig mobilen helt och...
Okidoki, känner igen det där med att trycka a/o istället! Jobbigt om man t.ex. skriver på iPhone som faktiskt har åäö. Vanor liksom! Testat...
Ja, det är klart. Men känns ändå som det hade blivit rätt förslag oftare om åäö fanns. Sedan är grejen att när man skriver fort, som jag oftast...
Finns det ingen som pillat hemma och lyckats modifiera originaltangentbordet och lägga till ÅÄÖ? Vet om att det finns scandinavian keyboard, men...
Behöver man göra en wipe när man går från 1.3.1 till 1.3.2? Kommer kontakter, sms osv finnas kvar om man inte gör wipe?
Roligt, precis efter jag postar hittar jag hjälp i Behnamns officiela tråd. Om någon annan har samma problem så: What to do : 1) download from...
Funkar riktigt bra för mig, bortsett från ett stort, stort problem, kan inte gå in och ändra i APN inställningarna för mobilt nätverk. Får FC...
Tjena! Har sökt och inte hittat någon tidigare tråd, så hoppas det stämmer :) Undrar ifall det går att flytta apps utan detta krångel med...