Separera namn med ett kommatecken.
Helst ska inte nybörjare pilla i developers delen. Men den har en fuktion som kontrollerar om wifi känns segt eller dålig signal då går mobilen...
Verkar som dom har gjort fel där, två trådlösa laddare ska du inte få. Bara 1st.
Jo jag har fått min, när jag beställde från Samsung den 11 augusti. Roliga är dock att min laddare med min note 20 ultra kom redan med en 25w...
Nu kom septembers uppdatering. [ATTACH] Notify Update
Ska du delbetala hos comviq? Isåfall kan du göra det hos samsung istället.
Jag fick bara 900kr i rabatt när jag beställde. Så nog samma för dig? Tog 862kr på fold 3 och 38kr på note package.
Nu la du denna i Flip 3 inte i fold 3.
Om man vill annars finns 256GB för 9.990kr som ny annars kostar den ca 12 tusen om jag minns rätt
Du kan köpa note 20 ultra med 256GB för ca 9.990kr just nu, så det är värt det än s21 ultra för 14 tusen. Äger en 512GB note 20 ultra också. Är...
Är det någon annan här som har köpt via samsung, som har fått sina rewards points? Min står bara som 0 points fortfarande men enligt...
Vi med fold 3 är också kvar på juli. Hoppas på att en september uppdatering är snart här för oss med fold 3 och flip 3.
Nja DOA gäller enligt lag bara inom 14 dagar. Ej längre, så bara för du har öppet köp till 30 eller 60 dagar, så har du fortfarande bara 14 dagars...
Dom flesta har oftast så att hittar man en defekt inom 14 dagar så byter dom ut den direkt. Då dom tar det som fabriks defekt. Annars har det gått...
Ja elgiganten satte hans fold 3 som telenor change. Efter dom avbeställde hans befintliga order
Jo jag har fått min. Beställde via samsung min fold 3 och fodralet med penna plus 25W laddare som man fick på köpet. Väntar nu bara på om jag kan...
E jaha?? Har sammobile tagit bort SM-F926B??? Finns nu bara SM-N986B men den är typ för USA eller Kina eller något. Uppdatering: SM-N986B var...
Det visste jag inte förrän nyligen xD
Märkte intressant sak. I en kort klipp på Youtube så kunde man ta bort själva pen hållaren på fodralet som man fick gratis. Så den sitter inte...
Du kan nog se det på Samsungs hemsida. Har du tur är det 1000kr extra vid inbyte så du får då 1000kr + värdet på gamla telefonen.
Det blev ingen augusti patch för oss med fold 3, men istället har samsung börjat rulla ut septembers patch och enligt sammobile har en okänd...
Du får nog anmäla problemet till utvecklarna bakom appen. För vi lär inte kunna hjälpa dig då det har säkert något med kompatibel problem för...
Verkar vara hopplöst med dom här operatörerna. Hade liknande strul när jag förköpte note 20 ultra från tele2 då fick man där med hela tiden...
Håller med dig där, först trodde jag denna funktion kommer också irritera mig. Men det är precis som du säger, stirrar man på skärmen i mitten...
DHL gör allt för dra ut på leveransen xD onödigt att dom skickade den till Tyskland bara för sedan hamna i Landvetter. Hade du tagit postnord hade...
Tänk så här vecka 38 är preliminärt leverans för dig, dom kan skicka det tidigare än vecka 38 eller om du har otur skjuts det upp ännu mer
Saken är att vi har den senaste just nu. Det är med juli säkerhets nivå som dom har märkt som senaste den 11 augusti när det var då fold 3 släpptes.
Det där var gamla erbjudanden. Går man in på Samsungs fold 3 beställning så stog det där att man får 2000kr inbytes. Samsung hade 1000kr inbyte...
Nu menade du väl 512GB inte 512MB? Jag hade även tur med då jag beställde den 11 augusti och fick min den 18 augusti ca 9 dagar före release...
Ni som har beställt hos Telenor har bara haft otur ser det ut som. Riktigt jobbigt :/
Du vet väl paketet lär gå via postnord ändå när den ska till butik. Inte alla företag har egna bilar för transportera sina paket.
Ser väldigt bra ut att den har en så bra konstruktion. Tur att man köpte en fold 3 :)
Tråkigt, var samma med tele2 fick vänta dagar efter release med note 20 ultra. Medans min fold 3 från Samsung kom till mig 9 dagar före release.
Jag var heller inte van i fold 3 då det också var min första. Men nu är jag redan blivit van i den :)
För er som också troligen fick en erbjudanden från samsung om att ni får galaxy buds 2 på köpet om ni förköper fold 3, men att ni redan har köpt...
Finns ingen sådan. Dock fick jag erbjudanden att få buds 2 på köpet om jag förköper fold 3 och det var för jag var lojal note kund
Kan möjligen vara så din IMEI numret är för Tyskland. Annars får du ringa dom och fråga
Tele2 är hopplösa när gäller lansering av ny telefon. Jag fick vänta längre än alla andra. Så denna gång fick det bli via samsung och då fick jag...
Fick precis erbjudanden för att köpa buds 2. Men vet inte om jag kan utnyttja den nu när jag redan köpt fold 3 :/. Det är erbjudanden för att...
Håller man fold 3 med rakt så försvinner vecket i mitten. Men när man ska dra över skärmen så kan man känna den och den störs inte för mig....
Vet nån annars annan skall som skulle kunna vara bättre och som har plats för pennan?