Separera namn med ett kommatecken.
Jag tappade den på golvet i bussterminalen ikväll. Torkade av den hemma med fuktat toapapper. Men hur kan jag rengöra den mer? Orolig att...
Skulle byta batterier alkaliska i fjärrkontrollen till TVn. Då ser jag att de läcker. Hur rengöra? Är läckaget farligt att få på sig ? Tack för svar!
Tack för svar och tålamod.
Jag är ovan här.
Okej.
Tusen tack för svar. Visste inte detta om versaler. Tack för att du berättar detta. Så det är alltså så det ser ut i lagringsrutan ? Den liksom...
när jag jag gick in på inställningar på telefon Xiaomi Red Mi 10 c, och gick in och såg på "om telefon" och "lagring" , att rutan med linjen som...
Har droppat vatten på min nya Xiaomi Red Mi 10 c. När jag tvättade händerna. Spridda droppar över skärmen. Torkade av skärmen efter kanske 30...
Torkade snabbt av både mobil och laddare! Bör jag vara orolig? Ljud låter bra. Och jag kan tala i den i högtalartelefon. Dessutom undrar jag,...
Tack för svar. Fallet var bara ca 45 cm ungefär. Men iallafall.
Igår droppade jag vatten på den Idag tappade jag den på trägolvet i vardagsrummet. Inte en skråma. Den verkar funka som den ska. Men är det något...
Eftersom du verkar ha god kunskap om du det här, kan du förklara hur min mobiltelefon visar tecken på en fukt i skada?
Betyder det att min mobil klarar regn t ex?
Tack för svar Det visste jag inte. Vilken lättnad att du berättar det. Jag är verkligen tacksam.
Tack för svar. Kan alltså inte min mobiltelefon Xiaomi Red Mi 10 c läcka batteri syra?
Tack för svar. Det var ganska många droppar över hela skärmen. Tänkte inte på att kolla ingången till laddar sladd eller hörlurar. Fick panik och...
Mest av allt är jag orolig för batteri läckage. Mobilerna har ju Litium Jon batterier,som är extremt frätande.
Tack för svar. Telia som jag köpte telefonen hos kan inte svara på detta. De hänvisar till Xiaomis kundtjänst, som har öppet ett par timmar varje...
Tack för svar. Jag hade dumt nog lagt den på en hylla under handfatet när jag tvättade händerna. När jag torkat dem efter 30-60 sekunder upptäckte...