Separera namn med ett kommatecken.
Löjligt bra. Kolla på Fingerprint Cards-aktie ;)
Hoppas fingeravtrycksläsaren är likadan som i Mate S.
Bytt inriktning, bytt namn, bytt affärsmodell, kalla det vad du vill.
Nu förstår jag varför Joors och Fogg bytte inriktning (gick i konkurs). Varför har de inte någon som räknar på det innan de lovar för mycket?
Det var ju sämre poängkonverteringar än vad jag hade räknat med.
Nexus 5X har bättre framåtriktade högtalare hoppas jag på och därav den stora storleken.
Wifog tar besluten som de kommer. Man vet aldrig vad man får. De bestämmer sig allteftersom och ändrar sig hela tiden. Wifog är som politiker....
[IMG] [IMG] [IMG]
OT: Bytte till Telenor pga bonusen men såg sen att Halebop är både billigare och ger samma bonus. Har alltid haft Comviq tidigare men det är för...
Fick två mail idag, ett för varje kort jag har! OT: Beställde ett startpaket från Telenor igår och de porterar mitt nummer lagom till den 30...
Det var ändå något i det han sa...
Värt att påpeka är att jag har två kort och ändå har jag inte fått ett enda mail.
Jag har fortfarande inte fått något mail...
Nja, man får 500 poäng för sina 39 kr. Det återstår att se hur mycket det betyder i praktiken.
Det där är inte riktigt sant. De konverterar din surf till motsvarande poäng. Skulle du vilja ha 5 GB surf så borde du kunna byta in dina poäng...
Nej, men enligt nya hemsidan får man 4000 poäng för att handla från Linas Matkasse. Det diskuteras i Wifog-gruppen på Facebook om 1 poäng...
Man verkar få poäng genom att titta på reklam, handla från olika nätbutiker och fylla i enkäter. Precis som förut alltså men med den stora...
Jag slutade få mail från Wifog för länge sen. Någon som vet vad det beror på?
Tänkte att det är en bra idé att portera över sitt nummer till en annan operatör först.
Säger man upp genom att maila dem eller?
Så Wifog går över till att kosta pengar trots allt. Noll är noll? Kan man fortfarande tjäna ihop poäng via reklam/enkäter? Kan man samla på sig...
Kolla så du inte har AdBlock aktiverat om du fyller på via datorn.
Sparar ca 1200 kr per år med Wifog. Sålänge som de inte går över den kostnaden per år så stannar jag kvar hos dem.
Slopar de Wifog Plus och inför månadskostnaden? Om de använder ordet månadskostnad så låter det inte särskilt frivilligt i mina öron.
För nuvarande användare är månadskostnaden frivillig? Vad händer efter 2 månader? Någon gång kommer man få slut på poäng så att man måste betala...
Ganska luddigt mejl som vanligt. Vet inte ens vart jag ska börja. Får väl vänta och se vad som händer.
Google har bjudit in till presentation den 29 september!
1000 kr + frakt
Namnen blir Nexus 5X och Nexus 6P enligt de senaste ryktena!
Datumsläppet är sekretessbelagt. Uppdaterar inlägget när jag får berätta mer. EDIT: Apple är stenhårda med att reglerna följs.
Hur man delar bundna invites: https://www.reddit.com/r/oneplus/comments/3jw72c/tutorial_how..
Det har visats reklam i tunnelbanan på stora skärmar. Men jag aldrig hunnit se vad det handlar om riktigt. Jag har bara sett att det är någon...
21:01 är då servrarna kraschar [emoji14]
Nexus 5x i mintblå färg. För mig ser det ut som en vit Nexus 5 som har blivit smutsig. [IMG]
Funkade förut. Inte nu längre. Har till och med rensat data för appen.
Är det bara jag som har haft problem med att ladda reklam de senaste två dagarna?
Fyller man i att man dricker alkohol så är det självklart att någon ringer och frågar om man vill köpa alkohol hem till dörren.
Det beror på hur du har fyllt i enkäterna.
Helt korrekt! Själv har jag blivit uppringd av Vinoteket.
4 timmar kvar!