Separera namn med ett kommatecken.
Hej på er.. undrar hur stort minneskort man kan ha i luren?? Tack på förhand:)
Ok återigen Tusen o Tusen tack.. Har mött så mycket med Troll i alla olika forum men ni är Kungar/Drottningar
Ytterligare en fråga .. har tele 2 nu.. vad händer om jag byter simkort?? har abbonemang i min nu.
Tusen tack du underbara människa!!! ska kolla in det där med simkort.. har läst nåt om roota men vet ej vad det innebär
skrev in adressen o kom till sidan..letade o letade efter spelet..men hittade bara en massa annat.. vad gör jag för fel ? mvh en smått förvirrad man
aahhaa.. shit man lär sig nåt nytt varje dag hahah.. så jag surfar in på den url:en bara o klickar på download? ska jag bara godkänna o så...
när jag ska ladda ner abduction så klickar jag på download/market o då säger min firefox att den inte vet hur man ska öppna market för firefox...
nu skaffat astro file manager,,o fått den o hajja att den ska va ringtone :) nu ska här meckas o testas ...1000 tack för all hjälp!!! Må väl...
yes körde säker borttagning av maskinvara.. o den indexerade eller vad det heter.. ska prova o starta om.. körde mp3 o inte flac.. men flac...
Har kört en idiot.. satte i kabel..scrollade ner..monterade..förde över låtar till mp3 mappen( rätt eller fel?) sen kopplat ur lur o letat..hittar...
hahah Mordillo jag har använt sladden.. för över en låt.. men sen när jag kollar i luren så finns den inte där :( har dragit ner ringdroid o...
Hej på er..Är en ny Android kille som inte har så mycket koll eller tid o kolla pga litet barn som ska passas på.. Min fråga är hur för jag över...