Separera namn med ett kommatecken.
Hon säger väl samma sak som när du kör för fort? typ "observera"...
Varför inte en note 3. Jag betalade 3700 med Gear plus abo på tele2 Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Det är ju klart skönare med starkt ljus, men det drar ju så mycket mer batteri (om man tittar mycket på skärmen, och det gör man ju i början iaf)....
Du måste ju sänka ljuset om du skall klara hela dagen, den tar ju 59% som du ser.
Okej var hittar jag den guiden?
Hittade denna, men vet inte om det är rätt version: http://d-h.st/qwy
Tack för tipset den fungerar fint, köpte mig en licens 5 min efter jag provat lite.
Vilken av alla dessa call recorders fungerar med note3an, har testat några men ingen verkar spela in motparten. Någon som testat några program,...
Kör Smart IR till min tv, dreambox och förstärkare. Har inte konfat det 100% ännu.
Jag vill också byta min vita gear mot en svart i Göteborg (oöppnad såklart) pm. Mån får INTE någon annan färg än vit även om man beställt just...
Jag hämtade ut min precis men hade fått en vit klocka, skulle ha svart!
aha, därav misstförståndet...läste nog lite för fort.
Jag känner mig redan nöjd även fast jag inte fått någon n3a ännu, och går från en Iphone 4S 64GB. Fått lite dåliga vibbar om att hemknappen kan...
Hmm "liten" den är väl 5,5 och 3an 5,7 ? Borde väl inte vara någon större skillnad på storleken iaf.
Orderstatus: 2013-11-27, 16:49 Din produkt är skickad från Tele2 och du kommer inom några dagar få en avi på posten. (fick dock ett email om saken)
@Parrelito, jo det låter ju inget vidare. Har du testat att snacka med dom? Om du varit kund länge borde det ju gå att lösa. Kan bli svårt att få...
Du har ju 2 veckors "prova på" så du borde ju kunna få en klocka. Men jag vet inte själv hur länge denna kampanj har pågått iofs. Btw, ser att...
Och när beställde du den?
Gött för dig, min är inte skickad ännu iaf.
Var inne och kollade nu på sidan och det fanns visst fastpris i kontantkortvariant :)
Är sugen på en bra bilhållare, (gärna som fästs i rutan) ska vara snabbt och enkelt att sätt in/ta ut telefonen. Tanken är att ha den som GPS...
Annars kan du väl förlänga ditt Comviq abo och lägga till en telefon. Jag har en liknande deal på tele2, och fick ner priset till 370:- för...
Okej det va ju tråkigt... Får hoppas denna veckan som kommer.
Jag har också beställt från Tele2 med Gear, det står på hemsidan beräknad leverans datum 25 November (i morgon). Stämmer detta inte? Fan isf, vill...