Separera namn med ett kommatecken.
:ehm:
klarar jag av det så klarar vem som helst av det :p hurvida det är safe eller inte vet jag inget om. lycka till !
Jag hade samma problem, fast jag hittade inte 2.3.5 se om du hittar något matnyttigt i min gammla tråd det löste sig iaf för mig genom att...
omg jag skulle precis skriva att jag har samma problem på min men det sitter ta mig fan en liten plastbit på hemknappen :) nu e det borta för...
Jag är själv ljudboks freak, jag kör med astro player. funkar mycket bra vet inte om dom andra spelarna stödjer det men med astro player kan man...
tusen tack igen masze, fungerade fint förutom att min fina homescreen försvann.. :p men det kan jag leva med kul o pilla ihop den igen nu har...
Tack masze
kan jag flasha in XWKI8 Stock 2.3.5 Nordisk som finns i https://swedroid.se/forum/55031-samlingstrad-sgs2-romlista-inkl-stockrom.html ? sry om...
Jag har fått den av en kille i schweiz hur ordnar man så att det står NEE ? eller är det custom roms som gäller för min del ? är inte så...
ahh :p 2.3.4 har jag ^^
hej alla jag har precis införskaffat en galaxy S2, är supernöjd med telefonen jag har läst lite här på forumet och ser att folk har version...
jag tror inte det funkar med pirat kopierade versioner, har inte förstått exact hur det funkar men din telefon och dator kopplas ihop genom deras...
Det som oxå borde tala emot iphone och apple är deras relation till sina kunder jag hade iphone 3g,när IOS4 släpptes så blev min telefon mer eller...