Separera namn med ett kommatecken.
Du kan prova "aktivera" pixeln på så vis kan den reparera sig själv. "Stuck pixel Fixer" [MEDIA]
Samma problem, mitt Nocs ns500 headset fungerar ej dvs play/pause knappen höjer volymen :(
Jag hadde samma problem , köpte en magnetor x på amazon funkar väldigt bra :)
Jag skickade in min till åf, och dom bytte ut den kanske du kan göra det också?
Det verkar vara problem med skärmarna på z3:n ? för att min hadde döda pixlar... gick på DOA.
Det är samma bakgrund som jag har på google chrome som man kan hitta på teman :p "into the mist "
Hej. Jag upptäckte just flertal döda pixlar på min Z3:a dom lyser vitt i höger kant.Dom syns bäst på mörk bakgrund(svart...) Har haft telefonen...
Jag har inte fått min telefon än :p
det var synd :( finns massor av metall/aluminium skal till just SG2 i9100..
Hej ! Är det någon som äger en Galaxy S2 LTE här? , någon som vet om det är samma batteri lucka som på sg2 GT-i9100 ? om man skulle vilja byta...
prova banka lite med hammaren på telefonen samtidigt när du sjunger räven raskar över isen...brukar funka fin fint efteråt :)
Jag just det ..jag märkte att det lät lite högre på angry bird spelet - och nej man vill ju inte ha en begagnad "turk" telefon tillbaka :D , jag...
Hej jag har okså problem med min dhd ljudet på bakhögtalaren är för lågt :( ..har ni funderat på att skicka in era dhd för lagning lr så och...
Hej ! Jag har precis fått min desire hd allting funkar som det ska ,men förutom högtalaren där bak. Ljudet är för lågt har provat ändra lite...