Separera namn med ett kommatecken.
Man blir inte av med recoveryn nej, däremot måste du ju förstås föra över din custom rom till minnet efter att du har formaterat det. tptlk hd
Olika appar som stjäl batteri brukar hamna under den kategorin i statistiken. Du får köra uteslutningsmetoden.. tptlk hd
Jag upplever att blåtanden funkar ännu bättre än i 4.1 nu. Flerfaldigt bättre räckvidd. tptlk hd
Ja det tipsas om det i appbeskrivningen på play glömde jag tillägga :-) tptlk
Hände mig några gånger med superuser, bytte till supersu och har än så länge inte råkat ut för det igen. Provat det? tptlk hd
Jag har börjat köra med widgetar från titanium backup för att snabbt frysa och tina några appar som jag vet drar batteri i bakgrunden, som...
Jag hade ju också nästan tänkt köpa den i helgen, men nu vart det svårt... Å andra sidan köper man ju aldrig något om man ska vänta på nästa enhet...
Det verkar helt slumpmässigt enligt mig, se på skärmdumpen ovan - den visar att den är aktiv då och då, både när skärmen är av OCH på. :ehm:
Precis, den buggen kom med 4.2, hade hoppats att de skulle ha löst den nu. Fick knapp respons när jag gjorde en tråd om buggen på xda, oklart om...
Jag är på vippen att göra samma byte, trots att jag är väldigt nöjd med gnexen, förutom kameran. Är det värt det? tptlk hd
Kan någon med 4.2.2 vara så snäll att visa en skärmdump på batteriinformationen som syns när man trycker på grafen? Det vill säga den där det står...
Det går men kan bli problem. Inte farligt att prova men för bäst resultat och stabilitet bör man fabriksåterställa. tptlk hd
Låter som fel på billaddaren eller att säkringen gått. tptlk hd
Jag är manisk med batteriet och märker inte av något från foldersync. Jag kör dock utan schema, har i stället en widget för att köra i gång...
Det är det som är det svåra. Du kan se om du lyckas utröna något med hjälp av denna app http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809...
Mobil i viloläge och telefon aktiv är okej, men system ska normalt sett inte vara så hög. Antagligen har du någon app som orsakar det. tptlk hd
Hur gick du till väga för att köpa från tyska play? Proxy osv? Går det bra med den vanliga gmailadressen? Mvh aningslös tptlk hd
Rom, kernel? Eller allt original? tptlk hd
Inget avgörande, så det är värt att gå tillbaka anser jag. Men visst saknar jag vissa saker: Kameraappen i 10.1/4.2 - att man når inställningarna...
Fint, vad kör du för uppsättning? tptlk hd
Med glowfly kan man få den funktionen. Dess huvudfunktion är dock en väldigt anpassningsbar popup för sms med holodesign. Man kan också göra så...
Upplevde instabilitet på cm10.1 tyckte jag på sistone. Och fruktansvärt störande hur segt det är med strömknappen. Man trycker, det tar en stund...
Har ej provat men : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.simon.holocountownapp tptlk hd
Det var väl antagligen den lilla tungan/flärpen i porten som böjts och kom åt väggen? Det är bara att med något spetsigt, peta den rak igen....
Önskar Mecenat hade N4 och comviq fastpris. tptlk
Tror jag försöker hålla mig ett tag då. Med cm och trinity och överklockning och animationer på 0,5 är det rätt bra flyt i min GN. Kände på en N4a...
Det är ju garanti men har du inte köpt den över disk är det väl enklast att bara köpa en ny laddare för nån hundring. Eller förklara för och hör...
Hur är skillnaden i snabbhet/flyt? tptlk hd
Senaste versionen ska fungera snabbare om man har många meddelanden, prova du. tptlk
Det är nästa steg enligt nya beskrivningen på play :) tptlk hd
Håll in strömknappen och välj expanded desktop. tptlk hd
Nej den funktionen har nog inte kommit än. Väldigt ny app så det kommer nog efter hand :) tptlk hd
Grymt bra. Har du haft wifi på hela tiden och aldrig 3g? Något annat nyttigt att veta? tptlk hd
Här är en vacker, sådan app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.simon.holocountownapp [IMG]
Risken kanske finns men då ska det vara en särskilt stark magnet, vilket det sällan är. (Dessutom används väl knappt magnetremsorna på betalkort...
Laddarna till både min gamla Galaxy Note och min nuvarnde Galaxy Nexus, låter likadant. Högt så att det stör även om man inte är alldeles intill.
Din telefon har väldigt hög "active" jämfört med "screen on" i en av bilderna från BBS. Android OS och maps ska inte ligga så högt heller. Någon...
Jag har alltid tyckt att det varit konstigt och synd att det inte finns någon sms-app med holodesign. Stock-appen i AOSP ser inte ens särskilt bra...
Sliding messaging - sms-app med holodesign Äntligen har det kommit en sms-app med holodesign! Den har dessutom stöd för emoji. Lätt bättre än...
aTorrent är en fin torrentapp med holodesign. Tyvärr kan man ännu inte söka efter torrentar inuti appen utan får använda webbläsaren, ladda ner...