Separera namn med ett kommatecken.
Jag aktiverade min navigering i början på november, igår kunde jag använde det utan problem, den kollade min licens men inga pengar har dragits...
Fick godkänt på en tenta och alla julklappar är inhandlade ;D ska bli så jävla skönt att få slappna av imorgon kväll och känna på ledighet i 4...
laddar mitt 1600mAh batteri nu :) får se hur den klarar dagen imorgon! ska bli spännande :D
Du filmar ju i 720p, inte full HD alltså behövs inte class 6 eller mer..
32Gb är gränsen, större går inte att få in på SDHC. Tror att ett klass 4 räcker gott och lagom för en DHD, class 6 och + är overkill då telefonen...
proppmätt...julbord...kan knappt andas...
På en skitrouter jag hade för en massa år sedan så var det en firmware uppdatering som fixade det problemet. EDIT: Vafan jag har ju en 655 och en...
Någon form av narkolepsi eller?
Har inget julpynt eller gran :neutral:
sovmorgon till 9 imorgon, ska bli gött med en timma mer sömn :P
Ah ok :) får vänta ett tag till då, förstår mig på det bättre nu iaf! fungerar ungefär som till Spica fast man har mer valmöjligheter :)
höll på att få en skrattattack under en föreläsning när jag såg denna :D [IMG]
Hade skickat på dig en annan länk men tror det är olagligt med tanke på din ålder ;)
http://blolpics.se/26177
polarens x10 mini pro var den segaste telefonen jag har skådat, dock pillade jag aldrig in LP åt honom då han skulle köpa en Desire.
Vad menar du? jag är ingen telefonförsäljare! så lågt sjunker jag inte :D jobbar i butik.
Därför man köper precis allt man vill ha, när man blir äldre och har en tant så blir det mycket svårare att göra alla prylinköp! Så man ska leva...
Haha ja du har ju ledigt en vecka för att fylla på batteriet, jag jobbar som säljare så blir ingen vila förens på julafton :P
Skulle det kunna gå att ordna skrivna skillnader i inlägg #1? Känns som en hel djungel man ska sätta sin in i. Men jag känner mig sugen på...
work work, jobbar 47.15 timmar denna veckan, har fan ingen fritid, men det skiter jag i för betalningen blir fin vid nästa löning :D
Precis, hon kuggade den uppkörningen, tror att hennes nervösitet var en stor faktor i det hela, att ha en skitskalle brevid sig som tryckte ner...
Snart får jag mitt batteri från Lilja på Blocket :D ska bli kul att se skillnad och ev pressa telefonen lite mer så man slipper snåla in på kräm i...
Fan vad sur jag blev, fick höra av en tjejkompis att hon hade blivit totalt förnedrad på sin uppkörning idag, killen kallade henne för en idiot...
Grattis ;) kör du som en italienare också så vore det nog bäst om alla håller sig borta från gatan också ;D
och du skriver för att påpeka det, dubbelgrattis på dig Cpt. Obvious.
Jobba jobba, 8 till 20 ^^
Varför vill du så gärna postwhora? vad är det du uppnår med fler posts? tror du att lycka, rikedom och 20 oskulder väntar efter 1000 snåret? dyker...
Vi måste hitta en till moderator!
Håller helt med, det är mycket posthunting ute på forumet av någon anledning :/ en kurs i forumetikett skulle vara något! Mindes en CS sida jag...
Snarare hårdare moderering
Första posten knäckte mig :D [IMG]
Min knakar också när man trycker på sidan av luckan, känns inte helt ok men jag kan leva med det... men får man en ny lucka bara sådär så varför...
Kan vara bra med en länk om inte alla kommer åt market nu på direkten..... https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=28500
typo från min sida :) det står telia.se i APN inställningarna, återställde till hur det var när jag fick mobilen efter pillande där..
Hoppas du inte tar illa upp nu, men det sista ordet i din signatur, är det för att jävlas eller bara blev det så? :o
Inställningarna ovan är exakt dom som körs i telefonen just nu, roaming mode är avstängt. Verizon finns i Sverige, dock för företag. Denna Desire...
Vågar inte spela när jag vet att jag ska upp innan 14 nästa dag :P fastnar i flera timmar! Spelar med en polare på en egen server.. hade vart...
Missepisse! 7/10