Separera namn med ett kommatecken.
lol.... missade att det stod KG1 :p
I denna länk står det vad som sägs vara fixat. Samsung galaxy s2 update 2.3.4
Får inget felmedelande.. uppdaterings pilarna i facebook bara snurrar & snurrar??
Hej Har ett lustigt problem. Kan inte uppdatera facebook appen över WIFI, över 3G går jättebra men inte när jag är i WIFI, har prövat med båda...
Det fungerar nu, körde update.zip sen fungera det igen. Har nu gått över till CM 6.1 och allt fungerar kanon. Luren är snabbare än någonsin....
Får ett fel när jag trycker vol upp + power och det är Can't open /cache/recovery/command kan det vara det... hur får jag till det?
jo det är den... kan ju köra rom manager innefrån cm7. Kör ju på cm7 nu.. problemet är att jag vill flash in googleapps, men jag får bara röd...
finns 4 val där Reboot system Apply sdcard: update.zip (vilken jag inte ska ha) Wipe data/faktory reset Wipe Cache partition
aaaha... nu kom jag ur det, men den hittar ingen rom på kortet fast jag har 3 st där?
jo jag menade SD kortet ;) Har gjort "Installera clockworkmod Recovery" i ROm Manager, samma fel ändå
Hej Har rotat min legend och kört på cm7 ett par dagar. Ska nu lägga in cm6.1 via rom manager men får helatiden upp en tellefon med en röd...
Har exakt samma problem, får gå in i setings & välja nät manuelt för att få 3G igen. Jäkligt irriterande.
Har oxå problem med mitt WiFi Det har fungerat jättebra i ca 3 veckor men i helgen så går det inte alls. Jag slår på wifi, den hittar vårat...