Separera namn med ett kommatecken.
Nya A från Polen är klart den bättre versionen känner jag.
20A funkar fint, skulle vilja ha lite bättre flyt dock i vissa fall. Hoppas LG förbättrar det i kommande firmware versioner.
Och jag åker till närmaste saltfabrik :) Nämen trevligt om det stämmer, det är förhoppningsvis på gång alltså.
Inget lagg alla är väl ändå att ta i? Mycket nöjd med min telefon men om det är något som inte når upp till standarden så är det just detta...
Härifrån? Var köpte du din?
WP8.1 fungerar fint för det mesta, smidigt oftast, rätt snyggt men det krävs nog ännu mer för att driva över folk från de andra två stora OS....
Javisst det ska jag absolut göra, men vet inte när de kommer skicka mobil men hoppas någon gång nästa månad. Här är en ganska bra genomgång av...
MX4 beställd. 3600:- inkl skatter är inte illa pinkat. :) Tänkte först vänta på MX4 Pro som sägs lanseras 26 Oktober med magnesium chassi, 3GB...
Har alltid upplevt det också och jag tror att många andra gör det också för det är uppenbart i nästa allt de gör. Synd, annars en bra sida.
Var beställde du ifrån? Jag har försökt boka en MX4 från deras officiella sida men Paypal delen fungerade aldrig... Redigering: Ser att du...
Någon som har erfarenhet av Iuni? Hur är deras telefoner generellt? Bra lösningar, uppdateringar, kvalitet? Tycker U3 ser riktigt bra ut,...
Det verkar som Snapdragon 801 och den höga upplösningen inte är optimalt att para ihop med då den nyare G3:an med Snapdragon 805 är märkbart...
Exynos 5430 är tillverkade i 20nm... Trevligt!
Absolut, första Samsungen som jag gillar designen helt och hållet. Har aldrig varit intresserad av Note modellerna innan, inte minst pga...
Du menar höjer klockfrekvenserna i benhmarks? För mig att de slutade med det ganska omgående när det blev känt, HTC använder väl den typen av...
Tycker det är tvärtom, MS uppdaterar märkbara grejer oftare än Google och Apple den senaste tiden i alla fall. Jag måste ha anslutet mig till WP...
Har både Windows 8.1, Xbox One och WP8.1. De som har produkterna gillar oftast dom väldigt mycket. Ganska stor skillnad mellan 8 och 8.1 både i...
Den här produkten är inte någon klon någonstans vad jag kan se. Du är så känslig.
Vad tror ni att köpa från denna sida? Verkar ju seriöst....
Min brorsas S5 fungerar klockrent, inga problem alls och han är mycket nöjd dock lite sugen på WP8.1 när han såg min Lumia. Min upplevelse är att...
G3 skärm håller inte måttet till andra konkurrenter. 4iiF89XErvk
Hur är responsen i skärmen? Blir den obekvämt varm? Batteritiden?
Tegra K1 är i princip det värsta som går att få tag på nu. Min uppfattning är att Xiaomi håller klassiskt sätt god kvalitet på sina produkter till...
Hard reset brukar vara standard om man upptäcker någon symtom, om problemet kvarstår skulle jag DOA direkt.
Lumia 930 på ingång :) WP 8.1 = hem ljuva hem
Finns på ebay men det är för dyrt men hittade ett acceptabelt pris här:...
Notera att SAMSUNG GALAXY S5 PRIME LTE-A SM-G906S redan finns att köpa och går att importera som har snabbare LTE, Snapdragon 805 och 1440 x...
Det är dock många recensenter som påpekar skärmen som en svaghet vid jämförelse, delvis att den inte når upp till resten av toppmodellerna...
Just de brukar jag ta med en nypa salt eftersom de är sällan kritiska till en bra Androidprodukt om du förstår vad jag menar. Finns inga mobiler...
Nytt testresultat...
Närmare eftertanke kom jag ihåg att andra har nämnt att ljusstyrkan sänks automatiskt oavsett inställning, vid mild användning, så troligen är den...
Skulle bli förvånad om den var lika bra i dagsljus/solljus som AMOLED skärmarna...tror inte det är möjligt. Men hoppas det inte är så uselt som i...
Huawei U8833 Ascend Y300 kommer vara snabbare och det är den jag skulle valt. Den LG modellen är inte värt att uppgradera till. Men i dessa...
Jag fick en helt nya i låda när jag skickade in min Oppo Find 5 utan tillbehör.
Förstår ni inte att de leker med er? <3
Tror inte det höjer kostnaden nämnvärt dock men plast har ju en del fördelar. Saknar IP-klassningen jag också, skulle varit klockren i så fall....
Verkar lägga sig runt 6 papp, tyvärr.
Vad menar de med beställa? Att de har telefoner i lager som kan skickas eller bara förbokning?
En liten bekräftelse på att G3 kommer att ha Snapdragon 801....
Gillar utseendet hitintills från de läckta bilderna. Klart snyggare än nuvarande S5.