Separera namn med ett kommatecken.
Tar den om det inte är hårdplast.
Jag gjorde också lite grejer som jag inte kommer ihåg nu och så tog jag bort FB appen. Det verkar ha gjort skillnad.
En fråga till er som inte har problem med batteriet. Har ni telefonens standard launcher eller har ni ersatt den med tex Nova?
Nej inte egentligen, håller jag ständigt på med mobilen så får jag ut väldigt bra skärmtid, det är i standby som något är knas. Trots att jag...
Hade en iphone i ett tag efter många år och jag måste säga att jag gillade den! Ångrar att jag bytte bort iPhone och vill byta tillbaka. Hör av...
Ja det förstår jag, jag gillade verkligen iPhone men jag ville ha Mate 9 pro för att jag har alltid vetat att Huawei har haft bra batteri. Jag...
Fan vad irriterande att batteriet slukas helt utan logik. Hade innan jag skaffade Mate 9 pro en iPhone 6s plus under en månad typ. Det var första...
Härligt, jag misstänkte att det var lika jag hade beställt från Ebay :)
Kan du länka?
haha jag har de installerade och tidigare erfarenheter av de har varit att de ligger och drar en massa i bakgrungen :-) Kan ju dock vara värt och...
https://webbutik.comviq.se/huawei-mate-9-pro.html
Har ni som inte har problem FB och Messenger installerat?
Vad har du för inställningar? Jag menar har du allt avstängt, eller gör du något särskilt. Vore intressant och veta.
Jag får känslan av att de har drabbats av samsungsyndromet. Många inkl mig själv har klagat på detta hos Samsung, Android system drar en massa i...
Är det någon annan som tycker att telefonen drar mycket batteri standby? Min senaste mate 8 drog i princip ingenting i standby medans denna drar...
Varför vill du sälja den då om du är så nöjd?
Ok, det var tyvärr mer än jag trodde, så jag avstår tyvärr. Tänkte mig runt 2000 men det förstår jag nu är för lite för allt som ingår
Säg vad du vill ha istället så kanske vi kan komma överens, är lite intresserad av det. Har ingen aning vad det kostar.
Kör med Nova och Tesla unread och får inte siffror på missade händelser på apparna. Tex på meddelande appen så blir det ingen siffra om jag tex...
Sant! Varumärket är dock fortfarande starkt tror jag. De hade ju en absurd stor del av marknaden när de var som störst.
Jo nog är han lite partisk men faktum kvarstår att deras kameror var högst kompetenta och att det 3-4 år senare inte är så stor skillnad vittnar...
Ja de sopade verkligen banan med de andra, främst Sonyericsson då.
Hade alltid Nokia förut och kommer att återgå till de om de kommer ut med något konkurrenskraftigt!Skulle vara kul med riktigt hot mot trötta...
Har en Iphone 6s plus 64 GB guld, skicka pm om intresse finns!
Summa summarum: Sony suger hästba**e
5000 inkl frakt kanske?
sugen på plus?
6000 + frakt. Vid eventuell affär skulle jag gärna vilja ha klart det så jag har den innan helgen :)
Har den de problem som beskrivs i diverse trådar här på forumet? Batteriproblem och dylikt?
Någon som är sugen på att sälja odjuret? :-)
Säljer du den?
Snor tråden lite, men vart hittar man rabattkod?
Vad vill du byta mot då? Har en blå Honor 8 64GB med plånboksfodral
Tar den för det priset inkl frakt.
Ok:)
Ger dig 6000 för den
Ja det är ju liksom ingen garanti alls idag även om man får kvittot.
-23 här i Borlänge En annan fundering jag har är om det är fler som tycker att blocket har blivit väldigt oseriöst att köpa främst mobiler från....
Jag får lätt 4500 för min om jag lägger ut den på blocket. Här på forumet är inte iPhone så populär av förklarliga skäl så därför kan man nog få...
Iphone 6s plus 64GB plus 3500?