Separera namn med ett kommatecken.
Aha. Det var synd. Bilderna var ju fina där :)
Har JB på min ja, och Hub finns inte kvar bland appsen iaf. Kan det ha funnits i ICS kanske? Låter dock lite bekant att man loggar in på HTC Hub...
Lite OT kanske, men är det någon som vet varför "HTC Hub" inte finns på HOX:en? Jag hade det på min Desire Z och vill minnas att alla wallpapers...
Sent svarat, men det beror väl på vilket skal man har? Byter du till exempel till skalen "HTC", "Betong", "Aluminium" eller "Grafit" så är den...
1. Njae, inte flytande men jag kan göra mig förstådd på franska. Jag förstår dock mer franska än vad jag kan tala. 2. Lila. 3. Duktig upp till...
Märkligt. Samma sorts användning på min HOX drar bara ner batteriet på typ 80%. Har märkt att musikuppspelning verkar dra oerhört lite ström. Jag...
1. Är inte så förtjust i sådana så jag har inget. 2. Någon puré gjord på gröna ärtor och äckligt mycket olivolja som man skulle äta till ostron...
Använder det ibland över natten så det inte synkas hela tiden.
Har liknande problem med att ordlistan väljer "här" som första ordförslaget när jag skriver "har". Hade något liknande på Desire Z fast då med...
Inställningar/Display, gester och knappar/Ljusstyrka och klicka ur "automatisk ljusstyrka".
1. "Nej jag behöver ingen mobilförsäkring! - sagt av exet någon vecka innan han tappade sin då splitter nya iPhone 3 i en gatubrunn (jag skrattade...
Jag hör dem jag pratar med bra, men när jag ringer till fasta nästet säger de jag pratar med att de inte hör mig bra alls (medan jag hör dem...
One T Draw https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ecapycsw.onetouchdrawing&hl=sv Sjukt beroendeframkallande! Svordomsframkallande...
Jo men grejen med de skalen är att de går ut litegrann runt bakre kameran så linsen blir faktiskt skyddad. Den kommer aldrig i kontakt med underlaget.
Dryyyygt... :neutral:
1. Höra folks tankar! Fast bara när jag vill, annars blir det nog en BtVS/Earshot-effekt. 2. Kall sommar, men det är tveksamt... 3. Fotboll men...
Skyddar bakre kameran gör man enklast med ett skal. Själv använder jag detta. Mycket enkelt att ta av/på och finns i olika färger, både soft och...
Intressant :cool:
Vanlig tops lätt fuktad med vatten, alternativt våtservett. Om det handlar om envisa dammkorn på frontkameran så kan jag annars rekommendera en...
Fast jag gillade att mobilen blev en partion i datorn... Men jag var nog den enda. Kändes enklare och bättre när mobilen dök upp som vanlig enhet...
Absolut maxtemp lär väl ligga runt 150 grader C, men vad blir absolut mintemp då...? ;) Kan jag lämna min HOX i frysen över natten och sedan...
Hellre MTP än att gå via HTC Sync... Det programmet gör mig mordiskt arg :mad:
Sådär sjukt gult och sådär sjukt grönt har jag aldrig fått på fotona. Bara ibland kan foton tagna med blixt få en kylig grön ton, exempelvis mitt...
Aha okej, det visste jag inte. Antar att det bara är jag som är mesigt snäll mot min HOX...?
88 grader!?!? Woah, klarar den ens av sådana temperaturer? :eek: :eek: :eek: Borde inte plasten bli mjuk vid den tempen liksom. Min HOX har...
Det har jag inte märkt på min HOX. Ibland kan hudfärgen bli lite väl gulaktig när man fotar någon med blixt, men inte så som du beskriver det....
Hmm, vet inte vad jag har gjort annorlunda den här gången men NU funkade det för mig att gå in i HOX:ens mappar via utforskaren. Underligt. EDIT:...
1. Fem orter: Eslöv, Genarp, Kalmar, Karlshamn, och Karlstad. 2. Nej jag tror inte att det är bluff. Tidigare perioder av extrem värme/kyla har...
Aha, där ser man! Det visste jag nicht :)
Vansinne. Det är otroligt fult gjort av Svt att lägga ut sina program på internet och göra dem tillgängliga för alla som vill se, och sedan i...
1. 28 tum tjock-tv (den enda i hela landet som fortfarande har fet-tv...?) 2. Finns många, diggar BtVS på nördnivå men nya tv-serier som går på tv...
Min svarta HOX's led lyser lika starkt som på den vita på bilden du postade. Definitivt fel på din HOX alltså. Dock kan det i vissa vinklar och...
Jag skaffade min HOX i oktober (via Tele2) så den är väl från den senare batchen. Har varken WiFi-issue eller gul fläck eller något sådant problem...
Har exakt samma problem! Funkar inte att ändra usb-felsökning, jag kan ändå inte komma in i mobilen via datorn :( Sjukt irriterande, har massa...
1. Hård säng. 2. Mjuk kudde. 3. Nej, hoppas jag aldrig får något sådant jobb heller. Kvinnor ser sällan bra ut i kostym. 4. Varmt ljus såklart. 5....
Underbara One X-skal där! :D Tack för tipset!
Amerikanska Amazon har massor av blingskal som går ut och skyddar kameran. Detta till exempel. Blingskalen som ni har är ju bara med ett stort hål...
Icas toapapper :) Sex rullar för typ 30 spänn, räcker i över en månad. Min pappa kör dock på det billigaste och tunnaste toapappret som påminner...
Är intresserad av fler blingskal som även skyddar kameran på One X!
Young Blood - The Naked And Famous Sinnessjukt bra låt! Är förresten samma låt som är i reklamen för Canon nu.