Separera namn med ett kommatecken.
Sdkort Är det någon mer än jag som inte kan skriva till externa sdkortet efter uppdateringen?
Funkar inte med LiveView klockan heller Den vill para om blåtanden med klockan varje gång man ansluter. Samma sak med MBW-150...
Jag med tack!
Nej inte kontaktad ännu, men man hoppas ju på att de kommer göra det snart så jag kan sälja den dyrt till dem och slippa studielånet. ;)
Jag släppte en App för att söka på läkemedel från fass.se för ett par veckor sen. Är nästan klar med läkarutbildningen och ville ha en Fass-app...
2 mycket bra förslag. De kommer till en senare version kan jag lova. Tack Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Nä. Jag tycker att du ska vänta ett par dagar så jag hinner lägga upp min innan? ;) Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Behövs avtal om man inte tar betalt för appen? Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Hur fixar man avtal med fass?
Lysande, tack. Du får gärna ändra ditt betyg på appen då ;) Jag parsar deras webbsida. Försökte använda deras mobila webbsida först men den...
Tack cewan för att du skickade in en rapport. Har nu förhoppningsvis åtgärdat felet. Och laddat upp en uppdatering på market. Skulle du kunna...
Märkte också som ni att det är en fc-bugg om man söker på en produkt som inte finns eller inte skriver något alls i sökboxen. Det blir en...
Zoo. Vad har du för mobil? Är den lågupplöst och hur ser det ut om ikonen inte följer riktlinje? Tror jag bara testat den på högupplösta...
Släppte idag min första app på market. Den heter "systembolaget med LMJ" Testa den och säg vad ni tycker. Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Shit jag håller också på med en fassapp, men endast för förskrivare. Ja ja vi får väl helt enkelt konkurera. Tänkte släppa den inom 1-2 veckor....
Ville bara tips om Repligo pdf-reader. Äntligen kan jag studera fullt ut med min galaxy tab. Har kört ezpdf förrut. Men med senaste...
Jag kör också rotos Rom. Tycker hela tabben känns snabbare och robustare. Webläsaren e också bättre men bytte ändå till Miren Browser som är...