Separera namn med ett kommatecken.
Någon mer som fått 2.3.6 OTA idag? Har testat runt lite, men inte hittat något nytt. Någon som vet vad som var tänkt att inkluderas? Bara...
Vet inte vad det kostar att laga powerknappen, men vill du reparera den skall du ringa HTC repair center i England. Mer info finns i den klistrade...
Har haft problem med MMS sedan jag köpte telefonen, använder dock aldrig MMS så jag har inte brytt mig om att fixa det. Idag tog jag tag i det och...
Så har jag då fått hem min Nexus One igen. Det tog 20 kalenderdagar från att jag lämnade den på mitt lokala postkontor tills att den levererades...
Om de anser att skadan inte täcks av garantin så kommer de inte att påbörja reparationen förrän du har betalt offerten. Har du fått hem telefonen...
Fick svar från HTC idag, de hade tagit emot min telefon och hunnit konstatera att den trasiga skärmen inte täcks av någon garanti, vilket jag...
Enligt information i tidigare trådar borde det hamna runt 1500 kr att byta glasfronten. Om man inte har tummen mitt i handen och inte bryr sig om...
Jag har samma problem. Anovo i Stockholm reparerar inte Nexus One, så det snabbaste och bästa alternativet verkar vara att skicka telefonen till...
Jag åker till staterna i två veckor på lördag och tänkte göra samma sak. Får man lov att fråga vilken butik har du tänkt beställa ifrån?