Separera namn med ett kommatecken.
http://twitter.com/htc Did you know your Sprint Hero will be getting Eclair early next year? Well...now you do! Happy Friday ladies and gents :)...
Än. Än. Än. Ge det en månad eller två... Tattoo'n är fortfarande för ny bara. =)
Lustigt, jag uppfattar min som rätt okänslig/långsam, hehe...
Där föredrar jag personligen TaskPanel framför TasKiller. Annars rätt lik funktionalitet, dock lite snabbare & lite snyggare i panelen.
Det verkar allmänt vara dåligt med mediaspelare med EQ till Android... Jag håller tummarna för att HTC slänger in en EQ (eller liknande funktion)...
Har man betalapps på en HTC Tattoo köpt i Sverige idag? R U sure?
ROFL :D Men jag gillar iof. Steampunk också... :rolleyes:
Tveksamt då detta förmodligen beror på nåt legalt - förmodligen handlar det om moms vilket man ju betalar på allt man köper i Sverige... Det kan...
Maps 3.2-3.3 samt facebook-appen från 'Droid' lär vara skrivna till Android 2.x och fungerar då dessvärre inte med Android 1.5 som ju MoDaCo 3.0...
Så genom att förkorta 'android' till 'droid' lyckas Lucasfilm i princip copyright'a ordet 'android', hehe... Copyrightlagstiftning är milt...
Den har en kopparfärgad ram? ;D Det är bara färgen som skiljer, inget annat. Fast brun är ju snyggare då, fast bara om man gillar brunt,...
Hupp, Behnaam's inlägg idag fick mig att ta steget. Jag har en vit, kanonfräsch HTC Hero och är intresserad att byta den mot en brun dito. Är...
Jag ville ha den bruna men var ovillig att vänta och valde den vita... Har en polare som har en brun som skulle byta om han vågade - har är lite...
jajamensan... Så akta er, ni som driver denna sajt, för snart får ni betala licens till Lucasfilm, hehe... xD
Jag lär shoppa en HTC Bravo rätt direkt när den kommer... Jag älskar min Hero men tycker 3.2" skärmen är snäppet för liten och 3.5" (som Iphone)...
Kollade HTC's twittrande om en uppdatering till Droid Eris, en amerikansksläppt Android-lur, och läser till min förvåning, Droid is a trademark...
Flasha-telefonen-guide @bzracing Installera Flashrec: Installera Astro från butiken. Kopiera Flashrec*.apk till minneskortet Öppna Astro och...
Dom sparas efter datum/tid, så det är bara storleken på kortet som spelar in, hur mycket plats du vill ge till dom. Och enkest att radera gamla är...
Dom flesta kort är klass 2. Skall du shoppa nytt så köp ett klass 6 direkt istället, det skiljer så lite i pengar ändå... Inet har t.ex......
http://en.wikipedia.org/wiki/Htc_hero#Specifications 288Mb RAM Och sen vette katten om du behöver bekymra dig om RAM på en mobiltelefon...
Ännu enklare svar (även om det egentligen inte är rätt) är att (i detta fallet menas) ROM = operativsystemet (Android + HTC Sense) eller ännu...
HTC på twitter igår... ...så håll inte andan tills dess...kan ta ett tag tyvärr...jag tippar på efter nyår...
Hero21 Community 1.6 ute nu! Lox & Behnaam släppte 1.6 för en stund sen. Snabb som man är så har jag såklart provat den men dessvärre så...
Det gick ut ett meddelande på Twitter ungefär då också, kanske i respons till en uppgradering som folk väntade sig skulle vara Eclair, för dom...
Då kollar alltså systemet om man är på 3G eller wifi - vilket må vara bra, men man borde få välja kvalle som på Iphone...
Tyvärr? Magic är väl den telefon man kan göra mest med sett till custom ROM's o.s.v..? Det har absolut snurrat in alldeles för mycket på den här...
@appel Tack för länken. Problemet ligger - som du skriver - inte (primärt iaf) hos Android dock utan i att det körs (för mig) en massa...
Det är ju som sagt API't som skiljer mellan 1.x och 2.x som jag antar tar tid att anpassa till... Och som STORT Sense-fan så är andra tillverkares...
men riktigt så enkelt är det ju inte heller eftersom maskinen kör programmen 'indefinitly' verkar det... Så öppnar jag webläsaren så hålls den...
Eftersom dom bytt API mellan Android 1.x och Android 2.x så fungerar det inte riktigt så tyvärr... Men efter vad jag sett av Android 2.x så lär...
Jag skulle vilja ha separat kalibrering för stående/liggande eftersom iaf jag använder dessa så olika - stående med en-fingersvalsen, liggandes...
Noops, men vette katten om inte det där beror på mobile resolution och att YouTube's servrar inte riktigt fattar vilken upplösning man kör - och...
Det är ju tänkt så här, Hero/Magic-användare -> Market -> installera programmet -> göra backup -> flytta programfilen från SD till nånstans ->...
Fortfarande ett ton 'buggar' dock... Alla widgets & grejer är inplockade från 1.5 så utan en läckt 2.x från HTC blir det nog omöjligt att få den...
Jag läser titt som tätt folk som skriver att dom inte använder TasKiller eller annan 'task manager', att 'det äe Linux och det är skitsmart och...
Byt till kontantkort från 3... Laddar man för 150:- ringer man gratis till det fasta nätet + billigt till andra operatörer - men bäst är att man...
Jag kör med scandinavian keyboard med tillhörande ordlista... Inte Iphone-klass men nästintill... :D
http://androidandme.com/2009/12/phones/htcs-2010-android-lineup-revealed/
OT/ Jag har försökt få igång Market Enabler sedan jag rootade, men aldrig lyckats, hehe... testat ALLT typ, men jag får inte upp nåt ändå... Har...
@Krippa88 Se MoDaCo som en optimerad build, som om man skulle ställa in Windows XP 'rätt', stänga ner onödiga tjänster och fixa till småproblemen...