Separera namn med ett kommatecken.
Karlskrona - AIK på cmore. Cmore har problem med sajten så vad jag kan förstå visas förlängningen fritt på...
Orange-kortet kan man registrera på sig med en kopia på passet (som postas i bifogat kuvert) och då, tror jag, gäller det ett år. Är osäker, det...
Äntligen! Ide-sömnen är över, nu kör vi men när? Kollar man tvmatchen.nu går P1 i natt, alltså 02.30 tidigt torsdag morgon. Stämmer detta?...
Hjälper inte Bernard men jag var nyss till Frankrike och skaffade då ett kontantkort från Orange ( Orange holiday Europa SIM-kort). 380:- 1GB...
Nexus 5x 16GB 2770:- hos orange (tidsbegränsat antar jag, läs själv:...
Vård och skola är jag inte inläst på så jag avstår från kommentarer där. migrationen, är det den största flyktingströmmen sen andra världskriget...
En sak måste man ju ge Trump, han vill regera till skillnad från ynkryggarna på högerflanken. Försvaret, är det en sossekonstruktion menar du?...
Ja sossarna fallerar kapitalt? Sverige går som tåget, exporten har ökat flera procent, allt går hur bra som helst. Alliansen vägrar fälla...
Det är kul att se hur du får in sosse-förakt i en diskussion om Trump. Det blir inte trovärdigt
Världens mäktigaste man, en pajas. Det skrämmer mig. Ska han och Kim Jong un fightas om vem som är mest korkad då? Jag är inte säker på vem som...
Ska man skratta eller gråta?
Nu jävlar ruskar vi liv i den här gamla tråden. JAG ÅKER PÅ LÖRDAG! Ville bara få det sagt
Nej det var ett ganska dåligt råd av batteriåtervinningen. Rymdfärjor ska inte antända, kontakta tillverkaren... De förstod inte problematiken
Finns en del videos på Youtube där folk hugger hål i batterier, kanske företrädesvis LiPo men det kan vara intressant att se vilka effekter såna...
Kan man utan speciell app ändra frekvensen på led-dioden för notifikationer? De appar jag hittat är för omfattande. Vill helst inte ha för mycket...
Måste bara säga att det var det mest svullna batteri jag sett :eek: och låt detta bli en varning till andra som funderar på att köpa batterier,...
http://telekomradgivarna.se/ finns också. Har ingen erfarenhet av dem men det kan kanske vara värt att kolla vad de erbjuder
Ja det kan säkert vara en säkerhetsfunktion som är aktiverad i Chrome eller liknande men det är bara hos Tre jag får detta felmeddelande så lite...
Citerar mig själv och svarar att det inte finns något 3utland eller liknande för mobila bredband Lägger också in en bild av Chrome (PC) när jag...
Tack för det! Jag undrar om inte min Sony tablet Z2 var olåst men det spelar mindre roll, jag tänkte ha sim-kortet i en mobil router (som jag...
Jag misstänker också att det ligger till som du säger tyvärr men jag har kollat runt lite och det lutar åt orange. Kanske att jag ringer 3 för...
Sticker till Frankrike om en månad och undrar, är det någon som vet varför man inte kan köpa 3utland Europa till mobilt bredband? Valet finns inte...
Pappa är snart 80 år. Han har svårt att lära sig nya saker. Hans gamla Samsung Galaxy Z är riktigt dålig och jag har en Nexus 4 och en 5:a. Kan...
Det var ganska tydligt ändå
Och det kommer att passa finfint. Jag tror fan inte jag kommenterat leveranstiden men det står ju på produktsidan. Det är från Kina och jag...
Vad är det här för rättstavningsfunktion egentligen? någa blev nigga?
Rekommenderar även jag Nillkin. Du ser det några poster tillbaka i tråden på mitt 0,6mm tjockt som @Donadoni också rekommenderade. Håller med om...
micro usb till mini usb (för det var väl det du länkade till själv?) Rekommenderar ingen speciell men jag har köpt där själv och den fungerar...
Jag antar att det inte var ett svar till mig utan generellt. Och nej, jag tänker inte läsa specen för att (inte) finna affärsstrategiska beslut om...
Jag ser bara problem med icke licensierad tillverkning av komplex hårdvara i låglöneländer av elektronik, för det sker ju redan storskaligt....
Det finns otaliga såna adaptrar på ebay Det finns otaliga såna på ebay
Nillkin Nature 0,6mm ovanpå dbrand Swe edition. Allt var bra utom bottenpluggen vid usb-uttaget, den klipps nog bort, eller inte, vi får se....
Varför har man inte en gigantisk tågtuta på vinden? Falsklarm, det köper jag men är det mycket sånt?
Det där med chippet är ju direkt underligt även om jag läst om det och skrivit och citerat här i tråden. Men det måste alltså innebär att enheten...
Kanske lite svårare nöt att knäcka att den ska starta när man startar bilen än man kan tro men vad vet jag? Problemet jag ser är att när...
Frukosten är normalt värd att ställa klockan för, det tror jag alla kan skriva under på
Jag byter var 12:e-18:e månad ungefär, tyckte det var ofta. Man är tydligen naiv. Nyårslöfte? Jag ger aldrig några längre. förut var det att sluta...
Det kom en önskan om god jul här på forumet https://swedroid.se/forum/threads/god-jul-och-gott-nytt-ar.128865/ Och admins ser jag så gott som...
Marshmallow är inte så tokigt på en 18 månader gammal nexus 5. Inget sim och wifi avslaget men iaf. BT på ser jag nu, jaja [ATTACH]
Skrev tidigare om mitt dbrand skin som var vansinnigt trist i färgen, blekt och färglöst till skillnad från deras produktbilder. Det är FÖR stor...