Separera namn med ett kommatecken.
Jodå, använder det fortfarande men det blir väldigt sporadiskt. Tycker fortfarande att det fungerar alldeles utmärkt :)
Jag använder mig utav "min gamla" Usb adaptern (12v) som är på 1 A, och den fungerar alldeles ypperligt tillsammans med USB Power Adapter som jag...
Köpte denna och kan då använda den även för att ladda via USB porten i datorn :) Jag har alltså en P7320 modell och använder denna ihop med en 12V...
Samsung har ju två års garanti på sina mobiltelefoner, men det visste du kanske redan :)...
Är det en 7320 modell som du har och kanske garanti kvar, så är det väl bara att lämna in den hos Samsung... Har du grejer som du behövde spara...
Du kan inte utnyttja detta då ??...
Jag kom vidare med installationen av den officiella 4.0.4 via Kies med USB kabeln, och föfarandet var som jag skrev i denna länk......
Vet inte vad en "wipe data/factory reset" gör i detta läge, men jag skulle nog prova med detta o_O . Jag fick en loopande Samsung-logga efter...
Du ska packa upp både PDA_P7320XXLPG.part1.rar och PDA_P7320XXLPG.part2.rar samtidigt till en gemensam (samma) katalog och då får du en "fil" som...
För er som har installerat ”icke Officiell ICS”, men som vill ha den officiella versionen… Jag kommer ifrån [P7320][ROM]Stock 4.0.4 ICS for...
www.sammobile.com Tittade in på www.sammobile.com idag och såg att det fanns en 4.0.4 firmware där :) Vet dock inte till vilken verision utav...
En Riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År på Er ALLIHOPA, och passa er för sillen :p
Kör med Sygic 11.2.6, och här fungerar den bra med GPS`en på en GT-P7320 och denna rom :)
Roligt att höra att det har gått bra för er att lägga in ICS i era plattor. Ja, det är en väldig skillnad på responsen i skärmen, och "laggningen"...
Det jag gjorde var.... 1. Laddade ner Odin3 ver.1.86, och installerade denna. Är osäker om drivrutinerna till plattan följde med programmet,annars...
Odin Tror att du måste lägga in CWM via odin, och därefter så har du nog möjlighet att välja zip fil ur vilken mapp som helst... Kika på denna...
Har problem med att vad jag förstår, att filstorleken var för stora så att jag har gått "över gränsen" för nedladdning :p . Nu håller "nomad6 "...
Är det till P7320 modellen? Det jag hittar på Sammobile.com till denna verkar bara vara HC 3.2 och ett par andra OTA-files som inte är...
Var har du hämtat filerna ifrån? Den länken som var på XDA hade 2st korrupta filer(PDA/CODE) och trådskaparen laddade upp nya i går kväll. Håller...
Jag använde mig utav länken på SamMobile hemsida. Det var lite "knöligt" med anvisningarna, men det fungerade utmärkt. Man använder en nerladdad...
Vet inte om det är något på gång snart med ICS, men vi får väl följa denna tråd så får vi väl se om någon törs lägga in den på "plattan" :scared:...
Försöker att öppna och titta på en asf-fil som streamas, men det verkar vara lögn i he..ete att få igång den med ett antal olika videospelare som...
Joors Det kommer upp en reklam-jingle direkt när man kopplar upp sig med uppkopplingsprogrammet, men den kan man som sagt var bara X`a ner och...
Joors Hej! Använder "Joors mobilt bredband "idag och tycker att det fungerar perfekt ihop med P7320`n. Kostar 499kr för sim-kortet, och sedan...
#Please update one by one, example: If you have got version 1.1, update to 1.2, then you're able update to 1.3 När jag skulle ladda ner...
Ja, det stämmer nog att det är operativet som tar så mycket plats trots att Romen bara ligger på ca. 700mb iofs. zippad. Jag skickade en fråga...
Hej! Jag har lagt in Arlic's ICHI ROM 1.2 och vilken enorm skillnad mot HC 3.2:) . När jag tittade i inställningar och lagring så ser jag...
Har använt mig utav "conny85" råd ett antal gånger och dessa har fungerat perfekt för min I9000. Tack Conny :)...
Har nu provat Milestone, men sitter nu igen med DarkyROM i luren:p Tyckte att Milestone var lite rörig och tycker definitivt att Darkyrom känns...
Okay! Tack för det snabba svaret :) Ska testa den, synd att inte DarkyROM v11.0 Black Edition hade Svenska i systemet för den gillade jag verkligen :)
Hej! Kör idag med DarkyROM v11.0 Black Edition och den fungerar ju alldeles ypperligt, men saknar Svenska språket i menyerna :( Ligger det...