Separera namn med ett kommatecken.
Ja, jämfört med Micro usb. Med USB-C så kan man använda enheten utan att sladden åker ut oavsiktligt. [emoji108]
Äntligen kom den! Ofattbart pris är mitt spontana intryck efter att ha använt den i tre minuter, sedan kom det en OTA [emoji4] [IMG] [IMG]...
Såg detta för sent. Hoppas någon testar och återkommer. Jag har ju redan root [emoji24]
Notera att denna inte kan utöka minnet sömlöst med minneskort. Av någon anledning har Samsung tagit bort den möjligheten från Android. 16gb räcker...
Nytt fodral beställt på Aliexpress kom idag: [IMG] [IMG] [IMG] Länk till produkt: http://s.aliexpress.com/QzEjIbAf Mycket nöjd!
Ja då är det ju inte mycket mening [emoji52]
Är det inte så att om man beställer där omfattas man av det svenska konsumentskyddet? Det kan ju vara värt en del. Sedan vet jag inte hur deras...
Det går ju att köra en laddare med t ex 300mah, för extremt långsam laddning för de som önskar. Då borde man få en laddningsbara på uppåt 12...
Men det är ju ett sånt där mjukt, ger inte samma skydd eller känsla.
Vilket tempered glass är det ni hittat som täcker störst del av skärmen? Det jag har nu slutar typ 2 mm in på var sida innan rundningen, skulle...
Du måste välja att alla samtal ska vara prioriterade, så funkar det som du önskar när du sätter den i prioriteringsläge. Min gör det klockan 20...
Ställer mig i ledet för de som kör v1 utan problem. Har tre stycken runt i huset.
Nu kommer Elephone S7 och R9: http://www.elephone.hk/event/S7R9Reserve Nu har jag köpt en Honor 8, men ändå himla sugen på att testa en "äkta"...
Stämmer här med.
Polaren fick oxå uppdatering på sin nya i princip så snart han slog på den. Inte jag med min från Hedenhös tid.
Inga bekymmer att läsa av SL-kortet med NFC iaf.
Nej, undviker allt med i framför så långt det går. Är det detta som är kruxet?
Jaha? Hur???
Är du en energitjuv? [emoji1]
Har också undantag på allt jag vill, inga problem med batteritid what so ever!
Vad märkligt! Väldigt skumt.
Svar Nej. Funkar väl inte för någon med iOS?
Jo, men har man väl vant sig med trådlös laddning så känns det så 90-tal med sladd. När det är brottom är det ju bara att ta fram trådade laddaren.
Jo, har beställt för USB-C anslutning på eBay, får se när det kommer. En sticker att lägga innanför fodralet.
Eeh... Alltså detta har Honor 8 inbyggt, och läggs med fördel i fältet för quick-settings. Frågan var att få det utan manuell interaktion.
Jag använde min iPhone senast i dag, likaså min Honor 8. Jag måste haft en väldig tur med mina Androider, då den inte laggar nämnvärt mer än min...
Eländes väntan...
Är jag den sista som fortfarande väntar på OTA-uppdateringen från B101 till B120?
Detta är tydligen löst i den mjukvara som många redan fått och som bäst håller på att rullas ut via OTA.
S7 alla dagar i veckan efter att frun har en sådan medan jag har en iPhone 6 plus. iPhone är jättebra bortsett från begränsad i funktionalitet...
Fler som har problem med att fodralet led-panel slutar fungera efter ett par månader då ledarna i ryggen på fodralet böjs så att materialet blir...
Finns säkert andra appar för detta med:...
Vad annars?
1 Det finns ingen native EQ. 2 EQ från Google Play som är alternativet, med resultat att volymen upplevs lägre om man till exempel höjer basen.
Storlek och funktion! Stora sorgkanter och dålig batteritid väger inte upp någon design i världen. Om Apple hade släppt en lur med 5,7" skärm...
Nämen vad 17, det är ju fel lur. Det är föregångaren A8 som videon visar, inte A8 Max. Tyckte det var märkligt med kanterna, och tittade lite...
En video som visar lite av A8 max, ny video då förra var fel telefon. [MEDIA]
Yes, beställde en guld och en grå i går. Ska bli kul att se hur de är. Hittar inga tester än, så det är lite grisen i säcken.
[IMG] Vad säger alla Swedroidare om denna lur? Ett pris från 75 USD. Funderar på att beställa två under dagen. Specifikationer: Operativsystem:...
Har just upptäckt focusläget [emoji108] [IMG] [IMG]