Separera namn med ett kommatecken.
Det där med den vita rutan och HTC-loggan som dyker upp efter att man slutar surfa har jag också fått. För trodde jag att det bara berodde på att...
Nej den där inre kritikern vi alla har är för hemsk när det gäller sådant som man själv gör... o_O
Är det någon som vet varför Google Maps vill ha behörigheten att ringa samtal???
Hahahahahaha! That pretty much sums it up. För övrigt så får inte den nördiga killen tillbaka sin nördiga fru.
Jag han är riktigt bra! Det där "Dirty Dancing"-tricket, det skulle fan funka alltså... Kanske inte om någon random snubbe kom fram och gjorde det...
Du har inte en batteriwidget som visar tempen då? HTC har en som är helt okej. Min DZ blir väldigt varm om jag spelar mycket. Speciellt Angry...
HA, jag såg också den igår! Garvade åt det där med "Dirty Dancing"-tricket :)
Hur många grader blir den??? Har ofta undrat var som är maxtempen.
Är för tillfället riktigt irriterad på mina systrar. De har barn, jag har det inte och planerar inte skaffa heller, men på något jävla vänster...
Aha. Telia kör en Felia :)
Mobiloperatörerna jublar säkert... Kollar man på abonnemangen hos Telia så bör väl "Flex small" med 0,5 gb surf snart försvinna?
Verkar som om de nyare androiderna slukar mer data än vad min gör?
Det stod bara Wildfire, om det var S vet jag inte. Men hur som helst så är väl Wildfire lite sämre än Desire?
Du är nog mer expert än jag :) Rent logiskt så tycker jag dock att man borde kunna se i telefonens systemfiler att någon har varit där inne och...
Aaahaaaaaaa, en total brick är verkligen en total brick då. Okej, då fattar jag :)
Men jeesh... Root brukar väl spräcka garatin? De där verkstäderna är antagligen sylvassa på androider, de borde ju märka av en root förr eller...
Måste tipsa om en film som jag diskuterade i en annan tråd, "Pirates of Silicone Valley". Apple vs. Microsoft, Gates och Jobs :) Är mycket...
Om du verkligen är säker på uträkningen av din snittade datamängd så borde du nog ta och skräddarsy abonnemanget. Flex Small med 5 gb (surfa...
Jo det gör jag någon gång i månaden. Gjorde det senast idag men det fanns ingen uppdatering. Betyder väl att jag inte kan få Sense 3.0 då :cry:...
Chrome <3 Den är snabb och ren, inget onödigt tjafs med ikoner som tar upp plats. Är ju grymt praktiskt att googla direkt i adressfältet också :)
Jag vet absolut nicht om rootning men jag försöker lära mig... Går det att rädda en totalt brickad mobil?? Hur gör man det??
HTC Desire Z :D
Aha, där ser man. Då är filmen "godkänd" av genierna själva alltså. Jag tyckte att både Gates och Jobs verkade vara excentriska på både gott och...
Har noll erfarenhet av Zynga-spel till androider men har spelat flera Zynga-spel på FB. Grejen med Zynga är ju att de är mer intresserade av att...
Jag har Sense 2.1 :( Hur uppdaterar man det??
Hahaha... I killed Barney the dinosaur because the little people told me to.
Alla andra dagar är internationella mansdagar. Varför kvinnor har fått en specifik dag har säkerligen något med kvinnors rösträtt att göra.
Tittar man på "Pirates of Silicone Valley" så får man ju verkligen intrycket av att Apple är en sekt. Men den filmen är knappast en dokumentär så...
Känner igen mig lite. Jag fick installera Win 7 tre gånger för att få det rätt. Det konstiga är att när jag installerade det första gången så...
Sålänge han bara undersöker sladdarna så är det ju ingen fara. Gnaggalningen Poppy jag hade skulle antagligen kunnat dö mycket tidigare än vad hon...
Verkar vara en lugn liten filur du har då :) Min erfarenhet av hamstrar säger mig dock att de är sjukt smarta och överraskar när man minst anar...
Njae inte nödvändigtvis allt men ett eller annat hål har han säkert gjort, eller håller på att göra.
Ha, om jag var du så skulle jag ta och kolla hur soffan ser ut undertill...
Om du som betalar för kalaset inte har några synpunkter så kan hon väl få välja själv? Men jag rekommenderar inte en mobil som hon ska ha bara för...
Hatar snön som ramlade ner under natten! Kom igen, det är mars nu!
Drive http://www.imdb.com/title/tt0780504/ Thriller/drama som påminner lite om "Reservoir Dogs" med lite romantik inblandat. Fruktansvärt bra! Ger...
Väldigt vilken debatt det var om hjulets vara eller icke vara. Jag har haft två hamstrar och de hade stora hjul som de lätt kunde springa raklånga...
Är ju inte så stor skillnad mellan b och d när man läser sådär supermegakvatumsnabbt som jag gjorde... För övrigt så kan jag avslöja att jag inte...
Amen jag tyckte det stod "tv" i slutet av länken... :o
:mad::mad::mad::mad::mad: Jag hade hörlurar på mig!!!! :mad::mad::mad::mad::mad: