Separera namn med ett kommatecken.
Fick problemet idag igen, mina nedladdningar fastnar på "downloading". Jag hade lite dåligt med plats på telefonminnet och ikonen som varnar för...
Om du har fått ett sms tidigare som du inte läst från samma person dyker det smset upp istället för det nya har jag för mig. Man kan scrolla i...
Tyävrr inte, skillnaden blir bara att istället för att söka upp appar på Market så söker du upp dom på Appbrain. Trycker man sedan på "installera...
Jag kör med Appbrain och den fungerar så att den säger åt telefonen vad den ska göra. Alltså blir det som om du gick in själv på market och la...
Jag har också haft det här problemet till och från. Provade som någon sa här tidigare i tråden att gå in i settings/manage applikations/market...
Förstår inte hur ni lyckas få dåligt ljud, jag hade jättebra ljud över 3G när jag testade och ännu bättre över wifi.
Väääldigt likt gamla Death Rally på PC vad jag kan se på screenshots och videos :) Det kunde man köra 2 pers samtidigt på samma PC var skitskoj!...
Hej igen! Har använt min fina nya app Trafficstat och ser att Bad company drar en del data varje timme, finns det nån chans att du kan lägga in...
Jobbar du fortfarande med appen? Mycket bra app förresten gillar den skarpt! :) Har dock ett problem: När jag startat om telefonen tar det ofta...
Är det någon som testat om det går att köra videosamtal förresten? Verkar inte finnas något i androidappen men kan man kanske se från andra...
När jag körde med Skype via Nimbuzz var det riktigt kasst, fördröjning på ca 2 sekunder och dålig ljudkvalitet. Jag trodde aldrig att det skulle...
Fick min OTA igår kväll. Det stod något om bugfixes när jag fick välja att installera uppdateringen eller inte. För övrigt så slutade 2 appar att...
Du får inte glömma att använda dina andra skills med förutom att bygga saker på banan. Du har ju ett eldklot att skjuta iväg med. Det var ca 4-6...
Som sagt, jag avinstallerade och installerade appen igen och tog hem de cachade bilderna och nu fungerade det fint. Nedladdningen hade antagligen...
Nice app. Synd att det går så segt i menyerna under Pins och Insignias då den ska tanka och cacha bilder och info. Jag valde ändå att ta ner de 16...
Me 2.
Du kanske skulle posta en QR-kod här och på din hemsida så att man lätt kan hämta hem programmet? Hittar inte heller det på market.
Bra tips! Under settings/location & sercurity bockade jag ur Use wireless networks (location determined by Wi-Fi and/or mobile networks) och det...
Japp, denna är bra och billig jag har inhandlat ett par sådana. http://www.teknikproffset.se/HEM--FRITID/Reseadaptrar
Allmänt tips som kanske fungerar för andra också: Vet inte om detta är specifikt just för TDC som operatör eller Nexus One hur jag fick igång...
Fixen fungerade fint, tackar för denna snabba åtgärd :) Det är detta som är så gött med Android och Swedriod att man kan snacka direkt med...
Underbart! Skitbra app :) Problem: -Ibland när jag startar chompsms via denna appen så får jag FC. Sker dock bara ibland. -När jag startar...
Mycket bra, tack så mycket!
Aha! Awesome, det måste jag ju prova på en gång :)
@aka_hasse: Precis, den fungerar alltid när man väljer navigate to contact, konstigt :) @my05: har kollat lite mer på deras kartor och det är...
Hittade en sida via Andnav2 hemsidan där man kan planera sina rutter online och sedan spara över i xml-fil till telefonen. Sen kan man ladda dessa...
Hej. Jag skulle vilja ha igång Andnav2 och har gått hyffsat men inte hela vägen. Jag kan få upp karta och var jag är för någonstans och jag kan...
Varning för den, köpte den från teknikproffset och den gick sönder första dagen, riktigt plastig. Vill även dela ut en allmän varning mot hållare...
Okej. Det var ju synd, jaja man får planera lite mer innan man ska lägga in ett par avsnitt eller en film på telefonen helt enkelt :)
Vad använder ni för program för att konvertera då? Badaboom eller vad det hette kan jag inte köra då jag inte har Nvidia grafikkort. Provade...
När jag valde så valde jag express istället för vanlig delivery och det gjorde ingen skillnad på fraktkostaden, har för mig det fanns en knapp...
Hej. Kommer snart att ha en Nexus One och tänkte att ni kunde ge mig lite tips på bästa abonnemanget för mobilsurf? Hade varit fint om det...
Importsätt: google.com/phone + HotSpotShield + Borderlinx UK Betalsätt: VISA Fraktsätt: DHL Orderkostnad: 558 $ inkl. frakt...
Telefonnummer tilll UK och US finns om man logga in på Borderlinx. Anledningen jag inte såg det tidigare var att det inte kom med i mailet från...
Detta verkade fixa det problemet i alla fall men: 1. Skapade ett gmailkonto. 2. Lade till Checkout-funktionen på kontot där man knappar in...
Är det bara jag som får problem när jag ska beställa? Kör med Hotspot shield och ska beställa med Borderlinx UK. Problemet uppstår närjag fyllt i...
Oki det låter ju bra, tackar för svaren! Mvh Pär
Hur fungerar denna? Finns det apps man kan ta hem och använda N1 som vanlig bil-GPS? Vet att deras GPS med google maps bara fungerar i USA men...