Separera namn med ett kommatecken.
Nej för tusan. Det är visst inte min dag idag. Jag är allvarlig!
Oj oj jag läste verkligen med en negativ syn [emoji43] Ursäkta och förlåt, helt mitt fel såklart [emoji1431]
Startar om gör jag faktiskt typ varannan vecka eller så. Det är för mig nästan alltid kopplat till bekymmer med BT. Nyttjar mängder av produkter dock
Hur i hela friden tänker du att USA skulle må bättre av att världens starkaste varumärke går sämre ? Eller menar du att motståndet på marknaden...
Det är när jag öppnar inställningar det fryser. Det började för nåt halvår sen. Annars finns inga problem. Känns dock väldigt inte Apple att ha...
Även en iPhone blir något bättre vid en återställning. Det beror väl mest på filsystem, cache osv Har inte känt något behov av detta sen jag hade...
Säkert Wi-FI stabilitet [emoji13] Iaf jämfört med X
Har en unge som varit hemma i 18 dagar nu från förskola...
Hah ja. Jag skrev lite klantigt. Det jag egentligen menade är att jag aldrig använder navigation när jag kör hoj och därmed inte behöver ha...
Ååå vad jag saknar känslan i min 6s. Den var så bra!
Hoj kör jag, men aldrig med mobilen framme
Precis. Ibland har mottagaren haft iMessage och inte stängt av det när man bytte mobil. Dvs deras fel
Jag hade varit duktigt sur på samsung om jag betalt priset vid lansering!
@2010 [ROM]-[Update - 24/01/10] VILLAIN 1.1 (HTC Sense Enabled Android 2.1 - STABLE!) Man måste våga prova lite :D
Enligt Facebook så tror jag det var lokalt med. Men Mjölby hade 0
Står trots allt ”God men begränsad tillgång” så borde inte vara så farligt Detta måste vara galet bra ?
Nu är ju M3 en tidning i Sverige och gear S3 hade inte e-sim i Sverige Du går verkligen igång på detta, till den grad att Apple som företag och...
Okej då. Så länge inget annat ljud kan slinka in så låter dom säkert okej för somliga. Testa att lyssna på bra musik i en vardag, på en buss,...
Tycker man AirPods låter så himla bra finns det en del att utforska inom världen ”ljud” [emoji15] Däremot duger dom. Men bra, nja
Störst subwoofer när man dör vinner. Köpte en lite större ( den gamla vita bredvid) [ATTACH]
Stort tack för all din tid [emoji106] Nu såg det bättre ut. Men det är så ljust i rummet så får vänta tills ikväll för riktigt test. Det är den...
Vet inte om det är HDR. American Horror Story Roanoke, Netflix. Aktiverade matcha ( blev bättre med SDR men fortfarande kasst jämfört med...
Kanske skulle reklamera på prov. Köpt på Netonnet bara några kilometer bort. Tack!
Seriöst Bilen har varit inne på ljudfirma 3ggr utan att vi får ordning på ljudet Sen Köpte vi nya högtalare och 2st nya subbar till tv (...
Hittar inget sådant på min tv Kör jag 1080p HDR är det dåligt. Stänger jag av HDR blir det bättre men fortfarande rätt risigt. Kör jag med...
Kabeln är nån 299kr från Kjell, inte ett år gammal
Apple TV 4 -4K med Netflix Samsung 65” 4K I många mörka partier blir bilden extremt dålig. Nu kom ett mycket bra exempel. Blir lite bättre om...
Skulle vilja köpa en subwoofer för hemmabruk. Pris 0-3000kr beroende på vad det är Skriv vad ni har, allra helst i PM Uppdaterad! Jag bor i...
Skulle precis säga samma sak. Inte bra. Finns liksom få alternativ
Har precis upptäckt OneNote tack vare nya jobbet. Keep är bra för sin simpelhet, men knappast jämförbart
Omni och SVT nyhets-app kör jag
Yes jag förstår att det inte var helt legitimt att ändra på något admin önskar. Ska ta kontakt med IT!
En fråga. Min dator loggas ut automatiskt efter 5 minuter, och denna inställning är spärrad av admin. Kan någon försöka lista ut ett sätt att...
Exakt. Skulle precis skriva det att med CC audio så får du multiroom och wi-fi med.jag ska köpa å göra så nästa månad
Valfri av dessa två. Hifiklubben Det är BT istället för wi-fi, och kan inte vägghängas. Men det är sjukt mycket för pengarna. Autostart via...
De va tider det!! [ATTACH]
Ja det låter onekligen rejält prisvärt!
Ja det löser sig liksom självt med de två små. Finns inte en enda en som skulle orka att vända dygnet eller ens fundera på att se en långfilm
Måste erkänna att jag drog lite på smilbanden här [emoji51]
Grabben fick en billig pryl att öva på. 2 1/2 år [MEDIA] View: https://youtu.be/_q2f-w4Ajfs