Separera namn med ett kommatecken.
Jag har fått detta fel också vid ett par tillfällen här på jobbet. Det är bara att koppla ur telefonen. Starta om datorn och mobilen och försök...
Det där gäller bara om de är icke original rom. Alla mobiler har en flash counter som räknar hur många gånger din mobil varit omflashad. Den...
Kolla in denna videon. Samma princip och ingen root krävs. https://www.youtube.com/watch?v=WvyX3n66VAc Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ej root så måste du ha kabeln i hela tiden till din ps3 kontroll. Vill du köra trådlöst med ps3 kontrollen måste man roota. Det finns däremot...
Är jag den enda som har problem med att mina händer domnar av då jag håller på och surfar i sängen med mobilen eller surfplattan? Lite jobbigt för...
Kör med samma skal som dig. Älskar de också :) Tyvärr har jag inget vettigt tips vad gäller ditt problem dock. Du tror inte en sån här skulle...
Någon som vet exakt vad som fixats förutom "stabilitet" ?
Varför vänta? Någon här frågade ju Tre's kundtjänst om de va okej att flasha Samsung Original (den som alla andra har) och de va ju lugnt. Är du...
Apropå lagget så låter de precis som min erfarenhet av Xoom 1. Den laggade och var helt bedrövlig med Android 3.1 och 3.2. Det var inte förrän...
Jag skulle aldrig köpa en laddare ifrån DX. Dom har bra dockstationer och skal och sånt men elektroniska saker som ska anslutas till väggen bör...
Vadå kanske dom flesta? Du menar du inte vet att dom flesta använder MicroUSB? "Okej"... Då kan du inte vara speciellt tekniskt bevandrad. Det...
OTA = Over the air update. På svenska: Uppdateringen kommer till telefonen utan någon dator inblandad. Den säger till själv och du laddar ner den...
De låter som något tasker borde kunna fixa. Å de hela borde gå automatisera plus enkel av/på knapp.
Går väl men bara med usbkabel å inte trådlöst via bt typ? Min är rootad men har förr mig det va så här iaf.
Rätt vanligt typ av tråd dock.. å lika ofta läser man om noobs som på något sätt haft sönder sin mobil. De flesta går att fixa till dock :p
De är ju orsaken till att tablets generellt sett har en special port just för de skickar på så mycket högre ström än vad en microUSB-port fixar...
Det finns laddare som faktiskt inte funkar så bra. En del billiga kinaladdare ger inte helt ren likström. Exempelvis i princip alla laddare som...
De tycker jag är en rätt tråkig inställning som du har. Även om jag kan förstå varför du känner så. De är tröttsamt att noobs tror att fixa root...
Inte bara koppel runt halsen, en ledpinne, ledhund och ett par glasögon som du inte kan se ut igenom (skygglapparna på!) och hoppas att ledhunden...
Imo är det rätt ansvarslöst att inte skriva med följande brasklapp: Inaktiverar du fel tjänst så kan du fucka upp din mobil rätt duktigt. Var...
Har man redan fått mobilen stulen så kan man alltid prova Plan B. Den gör samma sak fast den kan installeras på distans. :)...
Jag har skrivit ett par rader om JB i första posten. Ställ gärna frågor här i tråden om ni kör fast.
Det är egentligen inte jag som ska ha plattan. Det är kärringen. Hon är nog inte så jätte noga med vilken version av Android det är men hon gillar...
Stämmer de ASR skriver. Roota kan du göra för de pillar inte på Bootloadern. Men du kan inte installera osignerade ROMS. Men vi får hoppas...
Har en polare som har en Samsung Galaxy Tab 8.9 (Samsung GT-P7320) Som han vill sälja för 3500kr.. Det är den med LTE. Lite småsugen men hur...
Shit 2gb ram mumma! Lte är ju lite meeh batteri hejdå men 2gb skulle va nice. Men jag orkar inte byta nu. :-) Skickat från min GT-I9300 via...
Ni som läser här tänk på att det är ytterst få som faktiskt har problem med glaset på sin S3. Domvsom syns och hörs är ju dom med problem....
ohhh.. du får bara inte upp dörren. Lol jag trodde du inte kom in i bilen öht. :) Du kan ignorera mitt inlägg då.
är det en bildörr med såna där knoppar på insidan som man kan dra i för att öppna? I så fall kan du ta ett packband, ett sånt i hård plast och...
Apropå rostiga bilar. Jag var och hälsade på polaren i Härryda för ett par år sedan. Han är en sån där riktig bonnig raggare. Vi skulle ner till...
Helt rätt. Operatörerna måste vara tydligare. De är ju uppenbart att dom stryper hastigheten om det har gått bra tidigare att komma upp i en mbit...
Jag skulle ta pinnen av en bläckpenna. Styvare och smalare än ett sugrör. Du får dock klippa av röret och skjuta lim igenom eller chansa på doppa...
Fan va trött jag blir. HDMI-ljud funkar inte när signalen ifrån datorn slocknar. Googlade lite.. de visar sig tydligen att när videosignalen...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1485741
En sak bara, xoom 2 har nedlåst bootloader så pga de finns inga custom roms, community är helt obefintligt. Motorola har sagt att det kanske...
Motorola Xoom 2 WiFi för 1690:- http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/surfplatta/MOTXOOM282W/motorola-8-2-surfplatta-xoom-2-wifi...
Nice tillbehör om man är riktigt retro av sig.. Men 223kr för en bit plast.. Killen vet iaf hur man tar betalt. Jag väntar på att DealExtreme har...
Jag är nästan inne på samma spår som dig. De börjar kännas lite väl extremt. Min egna uppfattning är att mobilen är inte mer känslig än S2:an....
Du måste ha en jävla fysik om du lyckas lägga telefonen på ett bord och så spräcks skärmen av det. Jag flyttar runt min mobil varje dag ifrån...
120kr per månad är ju inte direkt dyrt så länge man har kul bara så. :) Själv skulle jag nog känna mig lite tvingad att spela om jag ändå betalar...