Separera namn med ett kommatecken.
Okey man tackar igen för tipsen :D Men om jag köper en receiver och separat ljud, gör jag då följande för att få ihop allt? HDMI från Ps3 ->...
Tack för ett grymt svar. Hade tänkt använda min ps3 som spelare, behöver jag då en förstärkare? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Helt rätt. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
För tidigt att säga. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Jag med :D 10.5gb 1080p :D men bluray > allt Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Tjo. Tänkt inskaffa mig ett stycke surroundljud till TV'n (Panasonic G20) för filmtittning. Helst 5.1 i budgetnivå, behöver inget värstings för 5k...
[IMG] Fuck yes
"ja han är turk" ;'D Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Omg fina ord att läsa :D I just went "Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiie" irl :D Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
^this :D eller det är vad hon tror :D Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Sambo och sambo.. liggpartner ;'D
Tur att jag har en hoe on mah leash då ^^ Men den i vitt vore heller inte helt okey, skulle ju bli bländad i lägenheten ._. Fast vore stilrent om...
BESTÅ Förvaring/tv-möbel med dörrar/lådor - svartbrun/svart - IKEA Me wants ._.
droid or die
[IMG] Problem solved.
Existenz är bara roligt för sin natthumor och diverse bilder. Fanpics n whatnot kan fara och flyga.
Klart bilderna ser bra ut, de är ju så små. ._.
Fick ett sms från någon snubbe i UK som velade köpa min telefon, host skam host. Och nu fick jag detta mail.. "hej hur mycket är denna punkt,...
Bump
Någon mer som fick skrapa rutor imorgon? Kött fyfan nu börjar det bli kallt. Ska vara minusgrader i veckan och imorse vid 7 var det 1grad....
Announce den 27e och release den 3e, vore ju soft ^^ Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Samma. Jobbkollegan ringde och väckte mig vid 7 >< tur att vi ändå inte åker från kontoret förän efter 7.15 så jag hann :D Sent from my HTC...
Tvek om det är "äkta". ._. Brukar oftast vara så i början
Ganska säker på att de flesta spel endast tar nytta av 2 cores. Så en ultimat dual core är tex bättre än en quad core. Lika som en quad core är...
Svärdfäktning indeed Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
"According to the image, the Galaxy S III will feature a dual-core 1.8GHz Exynos 4212 processor (no quad-core just yet), 2GB of RAM, a 12MP...
Haha vet den känslan. Aja :p Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Klarade nyss av 40minuter av innebandy. Nog aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv. Ligga och spy i 6h när man är bakis är skönare. Och jag som...
Ja men de förlorar ju bara :D noobs med 1-0 efter 30minuter.. Roligare att köra med polare i en tank och ta över baser etc. Det är vad man gör det...
Tänker avsluta min surf hos tele2 för detta är bs. Min bindningstid går ut nu med så får bli annat abonnemang. Sent from my HTC Sensation Z710e...
Nej är fast i bf3 efter denna beta. Så jävla skönt "chillspel" längs med HoN ^^ behåller mitt förköp. Sent from my HTC Sensation Z710e using...
Haha nej :p samsung ska göra nexus prime. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
;'D släng den i väggen! Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Haha prylbög när det gäller något jag verkligen vill ha, ja :p hittills har det endast varit 1 sak jag minns :D 2 med denna! Sent from my HTC...
Det är en motorola ;D Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Fem tusen, sex tusen, whats the difference? :p Bara jag får min DIRR så klagar jag inte ^^ Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Bump. Åker ut på blocket/tradera senare idag Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Låter som att ditt minneskort är defekt. Så blev det på mitt gamla iaf, gick över efter ett tag. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Som värst när man var nykär drog man ca 200 dagen. Det var tider det. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Alltså min surf har downat så jävla mycket på senaste.. Kommer inte ens upp i 1mbit/sec.. Ska nedgradera mig hos tele2 idag när jag kommer hem....