Separera namn med ett kommatecken.
Ja. Jag förstår ingenting. Jag betalade med kortet en gång förra veckan och då hände inget. Testade igen ikväll och då funkade det. Skumt.
Nu blev jag både oerhört glad och förvånad!! Testade att göra en betalning med kortet igen och KOM IN! Det lyckades inte med första gången jag...
Mailadressen kan ju heta vad som helst men ditt namn måste nog vara äkta inne i kontot. Ja. Kontot är för alltid låst.
Det du skrev funkar nog inte. Ditt namn på kortet är ju inte samma som på dotterns konto. De återställningsmöjligheter som bjöds var.... 1 att...
Ja det stämmer det du skriver att om barnet skriver in fel år så låser de kontot. Det gick på sekunder när det skedde. Förhoppningsvis har man...
Jovisst. Jag håller med dig. Men för de som redan har gamla konton med fel ålder så är det inte möjligt. Problemet med att köpa spel har vi inte...
Fick nyss det slutliga mailet från Google. Kontot är rökt. Spärrat för evigt Så ett tips till er som har befintliga konton till ert barn som inte...
Ja tack jag har nyligen sett detta. Men tyvärr kan man inte koppla ett redan spärrat konto. Men det är en bra grej!
Tack "nimren". Jag hittade till slut "ring mig". En trevlig svensk som jobbade i Spanien hjälpte mig. Han sa att han måste skicka ärendet till en...
Tack. Det låter som det finns hopp iaf. Just nu känns det mest som desperation. Hur fick du tag i ett telefonnummer?
Hej! När jag skapade Googlekonton åt mina döttrar så fejkade jag deras ålder. Jag skrev inte 2006 som är det rätta utan jag tog storebrors årtal...