Separera namn med ett kommatecken.
Får nog säga att dessa är värda 16,35kr!...
Alltid nån unge som blir glad? ;)
Ja vi får väl se vad som händer ;-) Det är inte grejer i sig utan det är ju en sport i detta numera. Att hinna plocka en felprisad vara innan den...
Bilen ska bli blank! :-) https://www.amazon.se/gp/product/B08PYTMG1J/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A3A17D8LV4GKBK&psc=1
Ja.. nästan på gränsen så man skäms, men inte riktigt ;-)
Än en gång fick säljaren ångest efter mitt svar att jag inte vill ha pengar utan gärna väntar på paketet.. Hoho! "we will confirm with the...
Skrev ett mejl till Amazon och frågade om det finns några problem med leveranser generellt kopplat till någon "epidemic". Som vanligt får man...
Ja den som lever får se :-) Står i säljarens profil tror jag att det är ink moms. Svenska moms? :-)
Jasså.. Ajdå! Lite märkligt att göra det efter utskicket? Går ju att söka på det här? https://www.aftership.com/sv/couriers/yunexpress
Nu börjar det röra på sig.. Skorna är markerade som "Skickade". Gjorde inget.. lät tystnaden göra sitt jobb ;-)
Som säljaren skriver så kanske de inte levereras i tid. För egen del har jag all tid i världen ;-) Den får ligga kvar till "slut-datum" sen kan...
Ja man undrar ju.. Hur svårt ska det vara. Antingen ser man till skicka eller inte ;-)
Nä det blev ingen fraktkostnad när jag tittar på sammanställningen av fakturorna.
Någon verktyslåda med Torx blev det inte. Den bara försvann från listan.. nån som lyckades få den ivägskickad?...
Hoppade också på detta. Tog två för att det skulle bli fraktfritt :cool: Kan ju alltid ge bort den ena om den är okej :)
Galet.. Tror inte det har stämt nån gång när jag varit inne o klickat. Ena minuten kostar det 75:-, andra 2500:- Är det något system-fel dom har?...
Är det nåt erbjudande i fyndtipstråden för Amazon som varar längre än 5 minuter?
Hade ju varit trevligt om man kunde få tillbaka Google Music. Jag hade en Huawei Watch 2 som paja för ett par månader sen. Nu när jag köpte en...
Tusen tack för det utförliga svaret! Det är inte så mycket backar, ganska plant får jag säga där jag tänkte cykla. Om vi säger 75-80kg vikt...
Vad säger ni.. Begagnad elcykel. Crescent Elder 2019 eller Bergamont e-horizon 2018 ? Egoing eller Bosch? Egoing har betydligt mer vridmoment än...
Hur är Ortlers sortiment tycker ni? Någon som kör med t.ex Ortler Bozen?
Det finns ju konkurrerande märken vars modeller i samma prisklass redan har 9.x..
Jag levde farligt! Gjorde ingen backup.. Men Update Failed kom ganska tidigt så den köpte det inte. La UPDATE.APP i dload mappen i rooten på SD...
Jag har tankat ner den nu.. Kan prova ikväll. Lägger den på SD kortet och startar om. Plattan tar den inte om det är fel (Tror jag!)
Hur är en elcykel med mittmonterad Bafang-motor att cykla med utan batteri, dvs motorn är ej strömsatt öht. Känns det som en vanlig cykel?
Söker efter en Android Surfplatta med lite större skärm.
Samma här.. Inte mycket info alls tyvärr.. Får ta mig dit o kolla på den.
Vad tror ni om den här? Eloped Momentum Herr
Egentligen duger det med en begagnad. Appar är inte så krävande.. Får hålla ögonen öppna, för mycket nytt finns inte med så stora skärmar! (Kan...
Tack för snabb input! Ska en titt på de ni tipsade om. Grejen är att det ska vara för att visa noter till piano. 10" är för litet.. Apparna som...
Hej på er, Finns det några nya Android plattor som 12 tum eller större idag? När jag söker dyker upp den ena gamla modellen efter den andra.. Tips?
Är det någon som har den "gamla" apkn? Den nya är helt värdelös. Jag kommer inte in längre med min fyrsiffriga kod.
Jag löptränar med Huawei Watch 2 Sport. Funkar riktigt bra. Synkas med Huawei's Health App.
Tack för tipset :) Finns kanske någon annan kamera-app som tillåter det direkt i telefonen?
Hej! Någon som har tips på hur man kan få videoinspelningen att köra 25 FPS istället för 30? Anledningen är att mixa lite filmer ifrån mobilen...
Jag har kört mot Plantronics Backbeat Pro 2 med aptX och tycker det är sjukt bra ljud :)
Jag funderar också på dessa men när jag lagt dem i varukorgen och ska checka ut.. "Notice There are no payment methods available, so you cannot...
Hej, Har du ett Terrapin iphone 6 plånboksfordral med nitar liggandes som är fräscht? Hör av dig.
Huawei Mate 10 Pro har stöd för dubbla sim-kort.
Tack för tipset! Hittade den här på Tradera, USB C HUB USB C 3.1 till HDMI SD / TF-kortläsare 2 USB 3.0 HUB-adapter för MacB Såg inte så dum ut..