Separera namn med ett kommatecken.
Jag tycker den verkar kanon. Har en 3a XL idag som jag är mkt nöjd med, som jag troligen kommer behålla tills den ärvs av barnen eller går sönder,...
Satt precis m kwgt och google weather, orkar du kan du ju testa om denna lösning funkar för dig att göra en egen widget. Hjälp med kwgt
XDA löste det åt mig. Fick installera denna, sen var det möjligt att lägga till det som aktivitet. XDA Labs | Google Weather Activity
Ok, skumt.
Om du kan öppna vädret via Google, så kan du lägga till den som en genväg till hemskärmen. Om det funkar för dig kanske det kan va ett alternativ.
På min Pixel 3a XL så funkar det som vanligt.
Sitter och pular m kwgt och försöker lägga till att öppna Googles väder via tryck på widgeten men får inte till det. Hittar det inte som...
Pixel 3a XL. [ATTACH]
Yes, testade. Funkar fint. Exakt de inställningar jag länkade till några inlägg upp.
Android authority är rätt positiva till batteriet, och det mesta i övrigt :) Google Pixel 4a review: Google's best phone in years
Håller med om att det låter märkligt. Prestandan borde räcka för 99% av det dagliga användandet för de flesta kan man tycka.
MKBHD nämnde i sin video att han tyckte batteritiden var bra, omkring 5 H SOT och 20% kvar av batteriet efter en dag.
Pixel 3a XL [ATTACH] [ATTACH]
Tack :)
Nu verkar allt funka för mig i stort sett som vanligt. Ser alla gamla aktiviteter, och all annan data. Tar lite längre tid att synkronisera...
Samma här när jag beställde.
[ATTACH]
Pixel 3a XL, Nova Launcher, Reev lite icons. [ATTACH]
Hello! Ville bara tipsa om skins som finns för en lite billigare peng nu när det ofta är lite dyrare att importera från många länder. Köpte mig...
Der är lite det jag funderar på, när pappa kommunistdiktatur knackar på så har de nog alla möjligheter de vill att få ut data de önskar utan...
Absolut, visst är det så. Men ändå lite undrande över att Oneplus och andra kinesiska mobiltillverkare förutom Huawei verkar slippa under radarn...
Hello! Är Oneplus helt befriade från misstankar och teorier om illasinnat samarbete m Kinas diktaturregim? Huawei har ju minst sagt det kämpigt på...
Yes, börjar hända nåt. Fick över mina aktiviteter också, trots att felmeddelandet i appen kvarstår. Tog lång tid dock. Skönt!
Här kan man kolla status på Garmins tjänster om man använder lite olika Garmin Connect | Status Jäkla elände det här, vore bra tråkigt om all...
Men annars så är det precis som du märkt, astroläget hoppar igång automatiskt, men det krävs ett stativ eller liknande. Handhållet går nog inte.
Går att ordna. PX-camera är poppis, där kan du få manuella inställningar för astromode. Finns på XDA, googla lite så hittar du snabbt rätt.
Yes, tänkte på bilder som då enbart finns i molnet. Men då är det så att om man en ggn laddat upp den i molnet och raderat den från lokala...
Om jag delar en bild från Google Fotos som är uppladdad i komprimerad storlek, exempelvis om jag villl dela en bild i här på forumet, visas den då...
Bara att ladda ner från Google Play.
Inga problem alls, du kommer åt dina bilder precis som tidigare när du loggar in på ditt konto och du kan lägga in nya bilder precis som tidigare,...
Mkt tjusigt! Bussar du på bakgrunden? :)
Vad jag nämnt tidigare i tråden kanske kan lugna nån :) Jag har 4 st 2.0-abbonemang i hushållet sedan länge och alla funkar problemfritt. Enda jag...
Höjer du datamängden börjar det gälla på en ggn, och datan sparas i din pott. Observera att 100GB abbonemanget dock inte tillåter att datan...
Jag fick ny ikon en stund. Sen återgick den till den gamla igen :)
Nu jäklar, det hoppade igång. La in inställningarna jag hade på en Motorola i hushållet, ser ut att vara exakt som på denna länk Inställningar för...
Kan tyvärr instämma med dig, får det inte heller att funka. Fick mitt första mms häromdagen sen jag skaffade pixeln men kan inte heller få till...
Min 3a XL funkar fint även efter uppdateringen, kör m Vimla som går i Telenors nät.
Nytt wallpaper. Pixel 3a XL, Nova Launcher. [ATTACH]
Pixel 3a är fortfarande en utmärkt telefon med bra kamera och batteritid. Inte alls omöjligt att 3a XL har bättre batteritid än 4a dessutom.
Är man ny på Tradera brukar man alltid kunna nyttja nån rabattkod, så man får lägga upp några annonser för en lägre kostnad.