Separera namn med ett kommatecken.
HTC_Ime
Du ser ju i displayen längst upp när telefonen kopplar upp data i gsm-nätet. Det dyker upp ikoner som det står typ H eller 3G och sen är det en...
Tror inte det går att få in ett cer, bara p12, (så är det på Spica iaf) och cer går mig veteligen inte att konvertera till p12 då det inte...
Jag köpte Copters skydd, passformen är helt perfekt. /qsec
Ni har kryssat i "använd trådlösa nätverk" under säkerhet & placering? /qsec
Ny mod på Samdroid med bla apps2sd och recovery!...
Det var den jag menade. /qsec
Nästa förslag är en "hard reset" Observera att telefonen blir då återställd. /qsec
Kolla om vibrationen funkar i servicemenyn, gör den inte det känns det nästan som om att den har pajjat? servicemeny: *#0*# /qsec
JCF är den senaste officiella för vår region. Den flashar du in som du visar på bilden, dock är jag osäker på om du har rätt ops-fil, den skall...
Kom att tänka på en sak, du har lagt ut widgeten på skrivbordet och klickar på den för att stänga av eller slå på den? /qsec
Märkligt, det funkar för mig hur bra som helst. Testa att starta om telefonen om du inte redan gjort det. /qsec
Lite osäker på 3g? men man brukar ha två apn ett för data och ett för mms, man kan iofs ha ett kombinerat, men det är itne så vanligt. /qsec
Njä, det är nog inte det. Det brukar finnas under typ access control eller ngt liknande. Men om du inte har aktiverat kontrollen för mac adress...
Det finns flera sätt att göra det, sök lite på forumet det har diskuterats ett flertal ggr. Ett enkelt sätt är att ladda hem tex apn droid, den...
Det är inte så att du har accesskontroll på macadress aktiverat i din trådlösa router? I så fall måste Ni ju knappa in Spicans macadress i...
för att avinstallera apps som ligger med från början måste man mycket riktigt roota telefonen. /qsec
Du skriver inte vilken version av Android du har. Men om du kör 2.1 och kommer in i menyerna är det: Sekretess, Återställning till fabriksdata....
Samma fel om du startar om den alltså? har du prövat en "factory reset"? /qsec
Hej, Det finns en servicemeny som inte jag kände till. *#0*# Den finns i JCF som jag kör iaf, men antagligen ligger den utanför flashen och...
Yes, menar filstorleken. Har för mig att jag har läst 40kb eller liknande. Det finns ingen kontroll i Odin på storleken av logofilen, är den för...
Det finns lands/regions specifika versioner också. JCF är den som är gäller i norden än så länge. /qsec
Du finner dem under Trådlösa kontroller, Mobila nätverk, Åtkomstpunktsnamn. Där måste du ha ett APN som funkar för MMS. Läs i denna tråd om du...
Du skall absolut inte försöka flasha in en "egen" logga iaf. Gör du det och den är av fel storlek så kommer du bricka telefonen beyond repair....
JCE & JCF är inte samma. Funktionerna är dock samma, JCF är den officiella version i en del länder, bla i norden. LkMod är anpassad för JCE....
Eventuellt skall det vara den Ryska releasen. Det verkar vara ett nytt tangentbord i denna release. Samma launcher, ingen live wallpaper. Sen...
Nice, det var lite meck att få in den men nu har jag Super user med whitelist. Nu funkar även Titanium backup vilket det inte gjorde förut. /qsec
Ladda hem "Spare Parts" om du inte redan har det. Stoppa sedan in laddaren ett par sekunder så att den börjar ladda, dra sedan ut den och låt...
Ladda hem tex Estrongs file explorer från market. Sen om du har laddat hem en app på datorn så kopierar du öven den apk-filen till sdcard....
Är det inte det ena så är de det andra sa flickan som fick näsblod. Tack så hemskt mycket för att du tog dig tid. Tyvärr vet jag inget om...
Jag har samma problem som du, ett tag hade jag i menyn att jag kunde filtrera på populäraste betalprogrammen & populäraste gratisprogrammen, men...
Med volymknappen alltså, om du kör ned den i botten så står det "ringvolym" med en överkryssad högtalare, då är telefonen helt tyst och vibrerar...
Om du trycker ett steg upp från ljudlöst så blir det vibration, du ser ikonen i aktivitetsfältet längst upp, eller menar du ngt annat? /qsec
Det skall inte vara så, iofs så har det hänt en gång på tfn med JCF oxå. Men bara en gång på säkert 20 omstarter. /qsec
Kan du utläsa ngt från detta? http://pastebin.com/wiThXvLB /qsec
Du får gärna en logg, men jag vet inte vart man hämtar den ; ) /qsec
Händer inget alls, kan välja det utan problem och så, ändra settings och etc. Men sen när jag tar upp orginal tangentbordet och långtrycker på...
Det problmemet är löst i JCF. /qsec
Det funkar. Du får peka länge på en gata så det kommer upp en skylt "laddar adress" tryck sen på den och du får upp en meny med lite knappar,...
Hej, Jag får inte den senaste versionen att funka på min Spica, jag har en äldre version som funkar. Är det så att den inte funkar på Spica?...