Separera namn med ett kommatecken.
Har reagerat på samma sak på senare tid men bara trott att jag haft otur. Ringer sällan upp nr jag inte känner igen men är ju nyfiken på vem det...
Har sen 6 Dec försökt reklamera air pods jag köpt via Tele2.se. Första mailet jag skickade fick jag skicka påminnelse på efter 2 veckor. Fick då...
Haft min sen release och är svinnöjd. Inget jag är missnöjd med. Men bytet från 14PM kändes väl egentligen inte nödvändigt, var svinnöjd med den också
Hmmm, låter rimligt. Har 4 tv apparater, alla har en CC men har inte sett att någon av dem visat en kod. Man brukar väl kunna se enheter som inte...
[ATTACH] Får upp denna ruta när jag öppnar Home appen. Vet inte vad den vill och vilken pinkod jag ska knappa in. Det är inte telefonens allafall....
Jag har avaktiverat öronigenkänning och det fungerar mycket bättre för mig. Då börjar sökningen efter telefonen redan när man öppnar locket
Jag gillar detta EKSIL Snabbfrigörande EasyFit... Amazon.se Har använt det i snart 2 år och det står sig bra, har blivit lite blankt bara
Har en 7X och jag är varken sport eller träningsmänniska. Valde den för utseendet/ funktionerna och batteritiden. Den håller nästan en månad i...
Jag har en liknande denna men jag köpte min på Amazon men den verkar likadan. Har limmat ihop delarna på min och köpte antiglid tejp som jag satt...
Idag har språket bytts till Svenska. Vet inte om det var språkbytet jag gjorde eller om det löst sig allafall men den behövde tydligen lite tid på...
Känns ju som att allt styrs på vilket språk man valt för assistenten i Google home. Testade att ändra till annat språk nu och sen tillbaka till...
Japp, samma hem o samma konto Tittar jag i Home appen har jag bara Svenska valt där
Köpte en nest hub till men den är på Engelska. Har inget minne av att jag strulade med språket på den förra jag startade och den var på Svenska...
God Jul till alla i detta fantastiska forum !
Jag har AirPods o Apple TV, inget annat i Apples värld.
Kör själv iPhone sen många år, gick från att vara riktigt fast på Android. Just nu har jag en 15 PM och jag har aldrig ångrat övergången. Det är...
@edgarn köpte en telefon av mig på distans. Snabb betalning och bra kontakt. Rekommenderas
Vet flera som handlat från Swappie och har varit nöjda
Skulle ju säga att denna räcker gott o väl till en 10 åring Finns även med lite större minne för 200:- extra men båda ligger under 2000:-...
Såld till @edgarn
@edgarn pm skickat
Noterat Avslutar annonsen runt lunch
Noterat
Noterat Kör tills i morgon lunch tänkte jag
Ber så hemskt mycket om ursäkt @Prodrive . Det var @polar590 som skickade pm med bud.
Bud på 800:- från @Prodrive via pm
Hjälper en kollega med garderob städning iPhone 8 plus 256 gb svart Telefonen är överlag i bra skick, skärmen ser jag inga repor eller hairlines...
Utifrån egen erfarenhet kan jag säga att man vänjer sig snabbt vid storleken. Har själv kört Fenix X modell i flera år nu och i början tyckte jag...
EON rörligt pris Område SE3 1012kwh á 57,38 öre Totalt att betala 1777:-
Varje Nej är ett steg närmare ett Ja. Ge inte upp utan fortsätt söka och gör det helst genom besök hos Företag du är intresserad att jobba på.
@Nulf köpte en Garmin Fenix 6X av mig. Snabb affär med en bra köpare, allt löpte på snabbt o smidigt. Rekommenderas varmt
Såld till @Nulf
Skickar pm @Nulf
Noterat Kör annonsen fram till runt lunch i morgon så kan jag skicka på eftermiddagen
Uppdaterat pris
Jag var inne på att byta till Telenor (från Telia) då flera vittnat om att Telia inte godkände förlängning med bra pris. Gjorde ändå ett försök...
Fick detta på köpet på min PM
Någon som vet hur länge Comviq kör Black Week/Black Friday ? Kan inte riktigt se vilket slutdatum dom har
Om du inte specifikt är ute efter en 7:a så har jag en 6X till salu i köp o Sälj. Det är Sapphire versionen dessutom
Lägger ut min Garmin 6X då jag inte använder den så mycket då jag även har en 7X Det är en 6X Sapphire Carbon som är så nära nyskick man kan...