Separera namn med ett kommatecken.
Har under dagen haft appen igång i min Galaxy S4 Mini och jag tycker inte att appen har dragit så värst me "kräm", dataförbrukningen är iaf för...
Okej, ska testa appen igen. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Tråkigt att appen verkade dra mycket ström, laddade min N5 och batterimätaren stod stilla, det brukar den inte göra vid laddning trots stark...
Det låter bra, laddar iaf mobilen när jag lagt mig, å finns ju ingen vits att sova med klockan, om den nu inte har vibrator då för att väcka.....
Okej, hört någonstans att den laddas snabbt, så då kan man ju lösa laddningen med en powerpack och klossen, fast klockan har väl iaf batteritid...
Bir det för obekvämt att ha laddningsdockan (klossen) mellan armen och klockan ? Kanske ser konstigt ut ? Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Tack för svar på min fråga. Blir bara mer sugen nu på en G Watch! Går den att använda under laddning ? Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Kommer RemoteStick lägga till stöd för Android Wear, så man kan tända / släcka lampor och se temperatur genom t.ex LG G Watch ? Skickat från min...
Annars har väl tv:n USB där man tar ström till CC:n ? Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Missförstod nog dig, tolkade slutet av ditt inlägg som att du hade svårt att surfa, trots täckning. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Menar du att på vissa platser är 3G nätet överbelastat ? Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Funderar på å köpa G Watch, men då G Watch pratar med telefonen via bluetooth, går det samtidigt att ha ett bluetoothheadset anslutet för att...
En mobil köpt i Sverige fungerar i Turkiet, bara den är olåst. Angående registrering så verkar det bara gälla efter 10 dagar.....
Fler som har problem med Deezer nu ? Väljer ut en låt, trycker på play och sen händer inget. Har testat att starta om appen, har testat olika...
Ökat ljusstyrkan till 100 % ? Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Denna app sköter det som Dropbox har i sin app, dock tycker jag att denna app fungerar bättre....
Du vet väl att ingen operatör lovar täckning inomhus ? Fungerar det inte ens utomhus ? Kollade du på täckningskartan innan du skaffade...
Dålig eller ingen täckning längs järnvägen mellan Ockelbo - Gävle, likaså i tunnlarna till Ostkustbanan mellan Gävle - Sundsvall. Är det något...
Ja, självklart är det skillnad för olika personer beroende vart man befinner sig. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Att Tele2/Comviq har bättre kapacitet där du vistas är väl kanske för att många nu gått över till 4G ? Täckning och kapacitet är väl inte samma...
Att hallon inte har 4G är nog för att 3 har så pass bra kapacitet i sitt 3G nät, till skillnad mot t.ex Tele2/Comviq. Skickat från min Nexus 5...
Blev fel vid citering av inlägg. Mod får gärna ta bort detta inlägg. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
SEQR har tekniken på plats för att vi användare ska kunna använda SEQR mot bankkonton, men det är bankerna som inte vill, då de skulle förlora...
Ja, när jag använder seqr så går det fortare att använda kameran än NFC, med NFC så måste jag hålla telefonen mot qr-koden, med kameran så behöver...
Hos Willys går det att betala med mobilen, och med en mobil med NFC går det att betala med hjälp av NFC. Www.seqr.se Skickat från min Nexus 5...
Jo, men då tillkommer väl samtalskostnader ? Annars bra om man bara använder appar som Viber. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Jag brukar använda Phonzo Cash och appen CSipSimple, har ställt in så att om jag inte svarar eller inte har täckning så vidarekopplas samtalet...
Ja, fast 16 GB är inga problem om man har ett abonnemang med generös datamängd. Jag hade innan Nexus 5 en Galaxy S3 med 32 GB minneskort, men jag...
Jag har alla bilder på Google Drive, och tömmer kameramappen i telefonen 1 gång i månaden, behöver ju inte ha dem i mobilen när de finns i molnet....
Tillfällig adressändring och eftersändning av post ? Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Det kan inte jag svara på, använder inte hallon.se Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Hittade i appen "Mikz". http://open.mikz.com/SV77OQFLADOSE Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Har ja faktiskt inte upptäckt, men då får man då använda Telenor's täckningskarta istället. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
8:e Aug har ja för mig. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Det jag har under uppsägning är 2 st tillval, 3vänner Tele2 & Telia. Kan det vara så löjligt ? Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Testade nu å samma felmeddelande dyker upp. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Ska jag skicka mail till 3 ? Har bara testat med admin, jag vill ju kunna se båda abonnemangen utan att skifta konton. Och det har fungerat...
Pratade nyss med kundtjänst å killen där kunde inget göra. Nu har jag iaf testat att byta lösenord & avinstallerat Mitt3 appen och sedan...
Smednäset familjecamping på andra sidan sjön, kan ju vara anledningen till att det går segt. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Uppgraderingen av 3GIS nätet går att följa genom att kolla på täckningskartorna hos 3 & Telenor, ha bara upp till 6 Mbit/s & 32 Mbit/s ikryssat,...