Separera namn med ett kommatecken.
Som rubrik lyder, olåst och endast mobil, inga tillbehör. Väldigt bra skick fram o bak, sidorna har några kantstötningar som syns på bild. 84 %...
Hej, försöker bli av med några mobiler som jag har liggande hemma. Har testat dem för alla funktioner som är relevanta och de funkar som de ska....
Säljer några mobiler då de har blivit allt flera i huset. 1: SÅLD 2: IPhone 6s, 16gb låst till 3 och kan öppnas för 350. Medföljer alla...
6s - 16gb - låst till 3 - Okej men har en liten buckla bak som är minimal. Kommer med original kartong, laddare men ingen adapter. Pris:- 2650kr...
6 plus 128gb - olåst - Jätte fint skick med skal, hörlurar och adapter. Ingen laddare. Pris:- 3900kr 6s - 16gb - låst till 3 - Okej men har en...
Alla telefoner är olåsta (utom 6s, låst till 3)och i okej skick, visa bättre än andra. 6s har liten buckla bak. 6 plus är i jätte bra skick....
Hej, Alla telefoner är olåsta (utom 6s) och i okej skick, visa bättre än andra. 6s har liten buckla bak. 6 plus är i jätte bra skick. 6:an som är...
Hej, Jag behöver bli av med några telefoner jag har. Samtliga har repfria skärmar förutom LG:n och de fungerar felfritt och har testats....
Hej, har två mobiler till salu som inte används. 1: IPhone 6 GOLD - 16gb - Olåst (VÄNSTER i bilden) Lite kantstött men annars i ganska bra skick....
Hej Köpte en Samsung S7 Edge via internet idag, och killen verkade jätte skum, men fick den i alla fall. Eftersom jag använde en säkert tjänst så...