Separera namn med ett kommatecken.
Jo, det är kreditkort. Man får räkning varje månad. Men om man betalar hela skulden varje månad blir det inga avgifter.
[ATTACH] Gäller köp från meds.se om du handlar för mer än 299:-.
Jag har kört utan ett traditionellt bankkort i sju-åtta år. Först förlitade jag mig på de gratis kreditkort bensinbolagen ger ut. Jag började med...
PFC har en del begränsningar som gör att det kanske inte är så lämpligt som enda kort: "Kortet får inte användas för spel, vuxenunderhållning...
Personligen är det Curve och Revolut jag använder. PFC har jag bara som reserv ifall jag skulle behöva ta ut pengar från bankomat vilket verkar...
Problemet är att en "laddare" inte är en enhetlig standardiserad sak med identisk funktion. Hade det varit det så no problems. Men i verkligheten...
Jag vill minnas att föregångaren Christoffer tillträdde i september 2019. Så det är c:a ett och ett halvt år sedan. Personligen tror jag inte att...
Du har mer positiva erfarenheter än jag. Jag har använt D-play, numera Discovery+ i drygt ett år. Mest på PC men även via Android på mobilen....
Du har nog rätt rent formellt eftersom Vimla inte är ett eget företag utan en avdelning inom Telenor. Vad jag menade är att denne Erik är högsta...
Vimla har tydligen i tysthet bytt VD ännu en gång. Den tidigare Christoffer verkar nu vara ersatt av någon som heter Erik. Jag har inte hittat...
En gratislösning för att få bankid, internetbank och kort är att bli kund hos Skandiabanken. Det är gratis första året. Efter ett år vill de börja...
Idag har dock bonusändringen slagit igenom så de köp jag gjorde igår har fått bonus enligt den nya lägre modellen: [ATTACH]
Det verkar som att Komplett inte har ställt om till den nya bonusberäkningen riktigt än. Jag gjorde ett köp för 180:- på ett konditori igår via...
Eftersom det är växelström i eluttaget så finns det ingen plus eller minus. I detta fall när man bara har två trådar spelar färgerna ingen roll...
Du förämrar skyddet mot en ev. elolycka. Både jordning och dubbelisolering är till för att skydda mot elolycksfall ifall det uppstår ett...
Det är en hel massa att tänka på här om man ska uppfylla alla krav på elsäkerhet. Den äldre kontakten sitter antagligen på en äldre lampa som...
Det känns nästan bättre att handla på sitt Preem-kort nu, då får man bonus på alla köp oavsett belopp. Och bonusnivån är densamma 0,5%.
Det finns en del på Batterilagret.se, t.ex. detta men du får kolla om måtten är OK. Annars kanske de har något annat som passar: 9 Ah VRLA AGM...
Efter att ha kört parabol i många år gick jag över till streaming för ett år sedan. Till att börja med tyckte jag bildkvaliteten var helt OK på...
Jag tycker heller inte att namnvalet var någon höjdare.
Som ni kanske har noterat har PantaPå numera bytt namn till det mer internationellt klingande Bower. Detta sägs vara för att kunna lansera...
Jag kör fortfarande mycket 433MHz för det var det jag började med för 7-8 år sedan. Jag håller på att migrera till zigbee och en del wifi....
Om jag har förstått saken rätt (ingen har ju tolkat avtalet slutgiltigt än) så kommer handeln av varor mellan EU och England inte att drabbas av...
De där kablarna är bra och prisvärda. Jag brukar slänga med två varje gång jag beställer från Amazon.
Since Chilimobil uses the Tre network you could try the Tre SMS center number +46735480000.
Jag håller med om att vi inte kan veta säkert förrän vi provat vad som händer efter årsskiftet. Men vi får vänta och se. :)
Den du länkar till hos Techinn är den gamla versionen utan sensor för lufttryck. Den nyare kostar i Sverige från 165:- Aqara Temperature and...
Jag gissar att texten inte ska tolkas på det sättet. Jag antar att de menar butiker för sig och "webbplatser som är registrerade som e-handel" för...
Är det någon som har testat tjänsten Instadress? Det är en tjänst som tillhandahålls av Instabox och som gör att man ska kunna beställa till...
Fello har tipsrabatt av en annan modell. Hos Fello får du en gratis månadsavgift (en gång) för varje ny kund du värvar.
Det låter som att de har kopierat Vimlas upplägg! ;)
Fello brukar några gånger om året köra dubbelsurf-kampanj eller t.o.m. trippel-surf kampanj som de gjorde vid Black Friday. Jag lämnar inga...
150:- rabatt på clasohlson.se om man handlar för mer än 1000:- [ATTACH]
Lidl sålde dessa under en vecka. Okänt om/när de kommer att säljas igen. Lidl har ett system där de säljer specialvaror under en vecka och endast...
Värt att tänka på är att Penny och Katshing är bland de bolag som fått sämst omdöme här i forumet från folk som har provat. Läs gärna igenom...
30% på allt hos Telldus på mellandagsrean, använd rabattkod JUL30...
Jag tittade på Rapport. Och de som uttalade sig där verkade tro att avtalet skulle gå igenom utan större problem.
Avtalet var visst på 2000 sidor. Det är ingen som har hunnit läsa igenom detaljerna ännu. ;)
Nja, troligen så blir kunderna överflyttade till ICA banken och Forex-namnet försvinner. Däremot lovar de ju oförändrade villkor inledningsvis så...
Som en liten oväntad julklapp från LG ramlade det idag in en uppdatering: [ATTACH]