Separera namn med ett kommatecken.
Den avdelning pojken går på har just nu ganska många nya barn så kan tänka mig att det är fullt upp.
Men man förstår ju också att det är en stor omställning efter att ha gått hemma och haft minst en förälder nära sig jämt. Ja det lär väl bli så...
Så skönt att pojken börjar komma till rätta på förskolan nu även om han blir ledsen precis när vi lämnar honom.
Sluta envisas med rostfritt stål, tungt och repas lätt!
Ja så länge man inte drar husvagn eller tunga släp så duger en sådan motor alldeles utmärkt. Även service är betydligt billigare
Kör en Golf med 3cyl 1.0 tsi på 110hk och den drar i snitt 0.5L/mil (lägre vid landsvägskörning). Den är dessutom billig i skatt ca 400kr totalt.
Varför ska vi de rika lida när outvecklade länder dumpar alla sopor i havet… :P
Sugrör av papper måste vara det sämsta beslutet någonsin
Får den verkligen stå i fred där? :P
Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet
Trevligt [ATTACH]
Missade tyvärr :( Men går ju se i efterhand Edit: spolade tillbaka, kul att se Brian Johnson.
Ja jag såg listan med alla som skulle medverka och det var en hel del välkända namn.
Lars Ulrich alltså
Har Lasse vart med ännu?
Haha synd att du inte skällde ut hen som rev ner affischerna :P
Ryssland stänger av gasledning
EL-flyktingar? Folk i Sverige som bosätter sig uppe i Norrland eller folk från Europa?
På tal om valaffischer, har någon någonsin sett en skylt och tänk ”aha det partiet ska få min röst” pga det som stod på den?
@Psicosis FRRDAG JUST NU: Bensinpriset under 19 kronor
Ok
Prova annan webbläsare?
Sjyst prislapp… Tur du sparat undan massa stålar :)
Alltid kul att piffa upp med lite färg :)
Ny deskpad Aqua Control II och Superglide till musen. [IMG] [IMG]
Sägs ju att covid ökar ganska kraftigt just nu, men den nyheten faller lite i skymundan pga valet, kriget och elpriser. Så risken är väl stor...
@Psicosis Kraftig sänkning av dieselpriset
Krångelmaja :P Amazon är dock ganska snabba att hantera returer.
Pga av färgen eller annan anledning?
@Leo83 Öppnade ni telefonen sen?
Jag har skickat tillbaka öppna telefoner till Amazon, så det lär vara lugnt även för er.
Ni ska väl ändå ha skal på telefonen?
Bra tips! Glöm inte att skriva i tråden… :)
Minst!!
EL-pris-tråden är smått underhållande att läsa i :)
Ja jo jag läste också det, men det borde ju vara något miljövänligt lim så det borde inte vara så bra bett i det :)
Edit:...
Jadu jag vet inte riktigt vad dom vill uppnå mer än att skapa irritation. Såg en video från ett annat land där det var folk som satt mitt i...
Haha vilka idioter Ambulanser stoppade av aktivister på körbana Stopp på E4 – limmat fast sig på vägen Edit: ”Vid 08.20-tiden stannades trafiken...
https://youtube.com/c/baldandbankrupt Bald and bankrupt, en snubbe från England som reser runt i forna sovjetrepubliker och andra unda ställen...