Separera namn med ett kommatecken.
det här får mig att vilja lämna min note 2 till fördel för necus igen... jävla priser alltså.. kanon!
Får väl beställa hem ett nytt kvitto annars det står ju i min tjejs namn iaf så jag vet inte ens om jag får lämna in och hämta ut. Aldrig mer...
Hade du kvitto med dig? Jag köpte min på nätet och har inte kvittot kvar.eller min tjej köpte den eg då hon skaffade nytt abonnemang..behöver man...
byts även ramen runt..den grå samt hemknapp? Har för mig det sagts så innan Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Byts även ramen och hemknappen mån tro? Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Blir det för dyrt köper jag bara en ny och sen byter skärmen på denna och säljer den. Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Tappade luren på fyllan inatt såklart. Skärmen är sprucken all over samt att hemknapp och ramen runt är nött. Jag vill såklart byta allt så vad...
ladda ner bara så är allt beskrivet i appen och om du behöve rmer hjälp så läs punkterna i beskrivningen. det är mycket lätt att ordna
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1809195
mjae det beror på.. du kan ju roota utan att låsa upp bootloadern då behöver du inte inte göra factory reset. Men då får du oxå boota till...
finns ett nexus 7 toolkit... ruskigt enkelt att roota med. det är en no brainer.
tänkte mest på när den är ny brukar det sitte en plastfilm på framsidan en på baksidan plus en över linsen.. det är väl inget jag tror att ts har...
dra bort plastfilmen framför linsen? :D
utvecklingen bör väl kanske gå mer mot att vara ett faktiskt komplement till en lättare dator vilket det är långt ifrån att vara idag....
150 kr gbitkoppling inom föreningen 249 kr / mån mobil 79 kr netflix $20 om året för 80 gb på google drive så knappt $2 i månaden? ;)
önskar det fanns up to date versioner av paranoid android.. rommarnas rom :(
det kanske är borttaget så det bara är engelska?
varför inte bara lösa det med foldersync ist? det funkar kalas.
jag hade detta på min galaxy nexus och senare även på min note 2.. efter att ha avinstallerat camera 360 har problemet inte längre återkommit så...
3 sekunder låter lite mycket men runt 1.5 sekund är inte ovanligt när den legat en stund. min note 2 tar 1.5 sekund på sig ganska exakt, inte ett...
det finns ju en sk lagfix för detta men det enda den gör är att förhindrar luren att gå ner i deep sleep och den ligger då konstant på 200 mhz och...
sämsta hjälpen eveR? :D
plast... note 3 kommer få en annan konstruktion förmodligen inte s4
jaha så har någon testat ännu? ;)
utan x10 finns ju inga lurar med tbord kvar... resten är ju vandrande lik allihop :( det är nog tyvärr en stendöd trend som det ser ut som vilket...
det låter onekligen extremt mysko och så ska det ju självklart inte vara. Nu kan jag inget om just den modellen med sittet det något sdkort i...
betterbatterystats är inte alltdi helt lysande på att ange exakt vilken app som drar strömmen faktiskt. Är det någon luddig systemfunktion som...
det är ännu stängt men appen har man ju kunnat tanka hem i play store under.. 6 måander eller nåt i den stilen. du kan ju även köra den som lokal...
det är ju iof en halvsanning.. det är ju inte bättre när mycket ram används per default :) Det är väl mer så att den mängd minne som används...
xbmc fixar biffen
viktiga saker sparar man ju både lokalt och i molnet och gärna på mer än ett medium lokalt annars får man faktiskt skylla sig själv.
5-56 är även lätt upplösande på plast så det kan ju blir lite halvknixigt om det skulle hända. EDIT: vissa plastsorter
http://www.imdb.com/title/tt0815241/?ref_=sr_1 titta på den och kom sen och "försvara" tron... man förtjänar nästan att häcklas om man ska stå...
klockar tror jag kommer från ett uucw-tema iaf...
swedroid är ett extremt analt forum när det gäller såna här saker men det kanske finns en ganska lång historia med trådar som spårat ur helt innan...
aha! fan då kanske det blir den igen då trots allt :D simplistic framework klarar man sig helt klart utan.
nexus 4 får ju uppdateringarna snabbt och under längst tid oftast. Det finns ju lurar som är bättre även om bättre är subjektivt för mig är note 2...
Indeed jag gick tom tillbaka till stock pga det... Blir nog note 10.1 rommen ist Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
det finns ehtl enkelt inte en sådan lur tyvärr... 2000-talet knackade på och bad tborden fara och flyga. jag längtar tillbaka till min n900 många...
du ska plugga något du är intresserad av och verkligen brinner för som tidigare skrev. Att plugga något för pengarna som kan finnas på andra sidan...