Separera namn med ett kommatecken.
Några till från en mycket vacker kväll igår. En sån kväll man har väntat på :) [img] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
Buggrapport. Använder man sig utav display size "small" så kommer man inte åt slidern längst till höger i EQ'n i Audiowizard när hörlurar är...
39 men känner mig som 25 [emoji12]
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [img]
Google Photos gör inte det på min enhet heller vid delning. Tror kanske det blandas ihop med eran galleriapp.
Valmöjlighet är det jag eftersöker angående ljusstyrkan. Fluktuerande ljusstyrka bortom kontroll, oavsett var, har fått mig att sälja telefoner...
Om det är något jag stör mig väldigt mycket på fortfarande så är det att kameraappen ökar ljusstyrkan när den öppnas. Jag kan i mörker aldrig få...
Tycker det låter lite märkligt då en del av de lurar du listar faktiskt har bra batteritid. Har själv haft en P20 Pro och hade runt 6 timmar...
Ingenting i princip. Men i ett forum som detta föredras ofta rena Google-appar även om de kanske inte alltid tillför något. Rent och utan bloat...
Sommaren ligger lite på is just nu. Väntar på bättre väder. [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
Strunta i min fråga nu funkar det utan problem hux flux [emoji3][IMG][IMG]
[emoji8][IMG]
Huawei lyder inte inställningarna i appen och det finns just inget att ändra i OS'et heller då de tagit bort funktionalitet.
Huawei har strippat vissa funktioner @Finskpinne så du kan ej få led att funka med Tapatalk tyvärr om jag inte minns fel. Eller ändra notisljud.
Precis. Tycker det blir lite bakåtsträvande pga alla kompromisser som får göras. Design före funktion tågar in mer och mer i dagens telefoner.
Som på denna bild. Där skärmen är böjd reflekteras ljus och döljer innehåll på skärmen kraftigt. För bred böj på skärmen. Störande nog som det är...
Alldeles för överdriven edge om du frågar mig! Kommer bli reflektioner från helvetet och skärmen komma kännas mindre pga det. Lite för spacead för...
Hur ser temastödet ut med Zenfone 5/5Z @ASUS.Sverige jämfört mot tidigare versioner utav ZenUI? Kommer man åt systemUI och kunna ändra färger på...
Inte jag personligen. Men @Finskpinne gillar när det blir lite mer "tryck" i bilderna.
Tror nog AI passar dig lite bubben [emoji8]
Till Lenovo P2 som hade 5100mAh batteri så fick man med en adapter så man kunde ladda externa enheter med den. Den mobilen kunde man få ut över 12...
Kan väl tillägga också att mesta av tiden låg jag på mobildata också förutom från kl. 17 idag när jag kom hem från jobbet.
Riktigt nöjd! Ville ha död på den innan jag lägger mig (brukar alltid dränera batteriet helt en gång när jag köper ny telefon, gammal vana) då jag...
Första fulla cykeln med batteriet på min 5Z. [IMG]
Jag lider i allra högsta grad utav batteriångest. Jag mår inte lika bra i vardagslivet att behöva släpa runt på något som jag inte kan lita på...
Nämen! Kommer kanske en ny förfrågan med sista betalningen [emoji6]
Ett år sedan jag inaktiverade mitt konto. Tyckte det blev värre i en rasande takt redan då.
Sigge har det bra. [IMG]
Jag hittade inte widgeten för jag har fryst Google appen kom jag på [emoji85]
Kan inte hitta den widgeten i launchern. If all else fails rensa data/cache för ZenUI Launcher så borde det komma tillbaka.
Märker inte av någon direkt sämre batteritid på 5Z jämfört med vanliga 5 för mitt användande måste jag nog påstå. Kan tänka mig att det man...
Den försvann kanske då du verkar minskat rutnätet?
Utmärkt köpare sålde en Nokia 7 Plus. Snabb betalning och god kontakt. Rekommenderas!
[emoji23][emoji106]
Nån mer än mig som kör stock launcher på sin Zenfone? Jag tycker den är riktigt nice och skön att navigera samt har trevliga inställningar....
Känns bra med tanke på relationen mellan batteristorlek och skärmen. Helt klart nöjd! Inte alltför långt bakom P20 Pro som hade betydligt större...
Nu har jag bara haft min 5Z knappt ett dygn så lite för tidigt för mig att uttala mig om det men på vanliga 5'an upplevde jag den som bra. I alla...
Du har fått bra svar här inne och det jag skulle ta med mig är att man behöver inte punga ut pengar idag för den allra senaste Samsung för att få...
Jag har fått mitt första intryck en andra gång! Körde ju en vanlig 5'a i några dagar som jag var riktigt nöjd med även den men då jag tyckte att...