Separera namn med ett kommatecken.
Som han skriver har problemet drabbat många. Det behöver dock inte innebära alla. Uppdateringar av Google Play-tjänster har spökat med andra...
Någon som fått ett presentkort från Elgiganten via SMS någon gång? Jag fick ett tidigare idag fast meddelandet är ofullständigt och saknar en...
Jag fick precis ett SMS från EG om att jag fått ett presentkort, men meddelandet verkat trasigt, närmast ofullständigt.. Mycket märkligt.
[MEDIA]
Jag köper alla mina konsolspel i fysisk form så ofta jag bara kan. PC har jag gett upp med då det i dagsläget skulle innebära att jag kan fylla...
Aah, jag vet som sagt inte om jag gör det heller (än)? Jag köpte Civ 6 igår så det är inte stor chans att jag köper ett spel till den här helgen,...
Hurså? :P
Vågar man handla därifrån? Har funderat på det men känns sketchy av någon anledning :p
She's a keeper.
Vad är din huvudsakliga anledning till att köra CM 13 istället för OOS? Gammal vana?
https://www.kickstarter.com/projects/jidetech/remix-io-a-4k-nougat-powered-all-in-one-device?ref=hero_thanks Jaha, Jide är tydligen i farten igen :)
Mums
Fiffel
Varken eller
Ett tag fick jag notiser från bottar dagligen, jag valde att ställa in min profil som privat. Det hjälpte en aning men man fick fortfarande...
Okej, då har jag fullständigt missuppfattat hela den grejen, ursäkta!:o
Kan det vara samma problem som finns med att gå från en nyare version av OOS till en annan Rom helt och hållet? De ska väl ha ändrat något i...
Hm, gissar på att det är automatiserade spambots som vill att man ska klicka på något olämpligt. Jag råkar ut för sådant för jämnan, dock inte på...
Finns inte i Sverige heller.. Eller?
Brukar inte tapp/fall räknas som olyckshändelser? Sådana täcks snarare av eventuell försäkring än av garantin. Eftersom kameran uppvisat beteendet...
Det var nog ingen mjuk landning :P Men hans bror har bra komisk tajming :D
Där var min tisdagskväll förgylld, tack :)
Spontant funderar jag på om det går att ställa in via någon form av prioritering. Det går att göra på min telefon, dock är det inte en Doogee och...
Ja den temperaturen kan man ju knappast klaga på :)
Det här med att en förkylning, oavsett hur långt gången alltid känns 1000 gånger värre när man verkligen inte har tid/möjlighet att vara sjuk......
Gör det väl?! Då kan du ju köpa och spela på din tjusiga Shield TV @ 60hz :D
Long press hit, long press dit.. Hur är vädret där ni befinner er i afton? Här är det kallt, regnigt och mörkt. Det gillas! :)
Hur användbar är funktionen dock? Som sagt, jag är trött idag så jag är inte ens säker på att jag förstår hur den fungerar.
Förlåt. Trött idag.
Trackpad..? HAH!
Det kommer. Rockstar har aldrig varit snabba med släpp till PC. Men med tanke på att GTA V verkar ha gått rätt bra trots att det kom såpass "sent"...
Plingar till, vid förslag på folk man känner..? Det har jag aldrig varit med om.. Är appen nyligen uppdaterad?:neutral:
Ah. Nåja, min åsikt i frågan kvarstår :)
G4 Plus kostar 2500.. Fast du kanske skrev fel? :) Men mellan Z3C och G4 Plus så är det den sistnämnda all the way i det här sammanhanget skulle...
Presentkortet blir jag mer och mer osäker på ärligt talat, har inte sett eller hört något sen det utlovades för snart två veckor sedan.
Okej.. Såhär då: Lås upp Bootloader > Flasha senaste versionen av TWRP > Roota > Ladda ner OOS 3.2.4 direkt från OnePlus > Flasha den + Gapps >...
ÄÄäh, prat! Du vet att du vill ha en ;)
Som sagt, är det akut skulle jag absolut satsa på en G4 Plus. (Var SÅ nära att köpa en själv när Note 7 gick i graven bara för att ha-något-nytt...