Separera namn med ett kommatecken.
Man brukar inte alltid få först när man förbokar. Gick in och köpte en S7 Edge på NetonNet dagen före officiell release och många som förbokade...
Visst hade man det bra hemma med föräldrar men när man väl har fått en egen lägenhet då vill man aldrig tillbaka igen. Grymt skönt att få egen lya...
[emoji87]
MIUI 8 ligger ju dock närmare Vanilla och är inte så mycket iOS längre @jnsson och aviseringar påminner mer om Nougat än Marshmallow till exempel.
Enligt mig MIUI sen Flyme är OK också.
Ofta är det så ja. Men smaken är också som den berömda baken [emoji2] Inte jag heller. Det är den sämsta av alla Kinesiska iOS-ripoffs. Men jag...
Vanilla är astråkigt i jämförelse [emoji2]
Jag vill ha ett 3DS XL med nyaste Zelda som är baserat på A Link to the Past.
Dagens svenskarlektion i grammatik. Det heter bilar när man kör bil. Det heter cyklar när man använder en cykel så dagens lektion i svenskat är...
Det är i det stora hela identisk kamera men det finns inget rent "monokromt" läge att fotografera i som på P9. Men alla tester pekar på att de...
Det är något som drar ditt batteri ja. Gå in i inställningar för batteri och kolla vad som ligger i topp på vad som har dragit ström.
Otroligt mycket telefon för de pengarna. Det är ett fantastiskt erbjudande de har, Tele2.
Det kan jag tyvärr ej svara på. Det gjorde inte det i mitt testexemplar men kartongen var öppnad och saknade lite innehåll tippar jag på. Läst på...
XA Ultra har en riktigt bra skärm som främst imponerar med sin djupa svärta som i sin tur ger väldigt fin kontrast. Nackdelen är att den är för...
Nej det är bara 32GB versionen de har.
Tripp trapp trull [img]
Tyvärr ser man den där slappheten med uppfostran överallt. Det verkar vara vanligt i andra kulturer. Senaste igår när jag lunchade på Ikea. Det...
Absolut! Finns ingen regel utan undantag. Självklart förekommer sånt men knappast i skala om 10 bilar om dagen eller så. Snart höjs våra...
Typ. Tänker denna tanke ofta. "Vad var det vi sa..".
Precis. Nån form av försök att lägga skuld på oss svenskar bland annat. The typical PK-svensk.
Aftonbladets snyftartikel för någon vecka sedan då. Där en som brände bilar berättar om varför och Aftonbladet försöker fiska förståelse hos...
En nattkebab du ser. Hoppas den smakade gott i alla fall.
[emoji23]
Det käftas en del också fast med kärlek [emoji48]
Woman in red? Ingen jag träffat förr.
Kräftskiva sen poolhäng! [IMG]
Må så vara men får jag säga det själv är jag i mina bästa år nu [emoji5]
Är 37 år ung [emoji56]
Jag kan med en hand men 5,2" är nog smärtgränsen för mig skulle jag tro. Kameran imponerade ytterliggare på mig häromdagen då jag tog kort på...
Stötte på lol-bilen idag i trafiken. [IMG]
Jag är intresserad utav att se den svarta hur mycket den skiljer sig från den blåa. PocketNow hade tydligen nämnt något problem med Bluetooth.
Jag har fastnat rejält för Honor 8. Trodde inte det innan jag började mitt test. Men den är så trevlig overall så jag kan förlåta de grejer hos...
Helt rätt förrätt. Så kroppen skriker efter näring lagom till måltid och man är skithungrig.
Ikealunch [emoji14]
4GB RAM och 32GB verkar det vara som finns här i Sverige ja även om våra testexemplar är 64GB och modellnummer FRD-L19. Har inte använt 2 SIM men...
Nu så kör vi!
Kameran är väldigt bra en av de bättre jag haft och jag har haft många telefoner inklusive flera dyrare. Batteritiden är bra den också går inte...
Honor 8 [emoji173]
[emoji482] [emoji109]