Separera namn med ett kommatecken.
Låter helt sjukt, att dom då sålt en klocka som stödjer LTE utan att själva ha stöd för den? :cry: Så dom kunde helt enkelt bara skickat...
Om det nu är så att det är endast 10 pro modellen i, så är det högst oklart om jag behåller den. Då måste det vara bra tillbehör.. Har en 8 pro...
Det är ju hela poängen med Mystery box, att inte veta.. Däremot tycker jag dom hade kunnat få gå ut med information angående vad som tar sån j*vla...
Jag fick hem brev med nytt Esim typ dagen efter
Är det någon som fått sin order packad? Känns väldigt tråkigt om dom inte lyckas få iväg den till releasen. 2023 fick jag hem boxen dagen innan
I boxen 2023 så fick vi pixel watch 2 med endast wifi/bluetooth.
2023 pixel mystery box innehöll: Telefon: Pixel 8 pro Hörlurar: Pixel Buds pro Laddare Klocka: Pixel watch 2 (som man fick beställa separat)
Tror du det är så många som försöker? Otroligt isåfall att man lyckats 2 av 2 gånger man försökt :money:
Hoppas du har rätt :) Känner för att uppdatera min 8 pro från 2023 mystery box
?
Fick precis ett sms om att mitt anspråk har blivit bekräftat. Vad tvungen att komplettera med något, men skickade legit samma 3 bilder jag redan...
Skriv gärna om du får någon vettig information ^^
Skulle vara intressant att veta vad ni valt för datum och vad ni skrev som fakturanummer. Låter som att dom flesta valt den 4e Oktober istället...
"Fakturanummer", är det ordernummer? Eller vart hittar jag skiten?
Vart får folk priset på 13-16.000 ifrån? Rätt säker att jag betalar 338kr/mån i 24 månader plus 29kr/mån vilket resulterar i ca 8808kr för...
Jag fick min notis från postnord för någon timme sedan:) Däremot är jag lite fundersam över varför det står att min nästa abonnemangskostnad är...