Separera namn med ett kommatecken.
Jag får allvarligt inte bort min batterilucka, den sitter som fasen.
Fick precis hem min, men jag märkte att jag inte fått något svarskuvert, går det att skicka avtalat på annat vis? Vanligt kuvert med frimärke osv?
Kan du verifiera din berättelse på något sätt, för i sådana fall ska jag ringa till tre och undra va*an de gör, jag beställde min den 28:e, har...
Vad beställde du? Endast telefonen eller abb? Beställde du på deras webb eller över telefon? Om det egentligen är så att det bara finns svart så...
Skulle aldrig våga beställa från den hemsidan.
Givetvis kan du säga upp det om du inte fått grejerna, eller, på vilket sätt beställde du?
"Hej, Tyvärr har vi ingen info om det i dagens läge. Däremot om det skulle vara så att vi kommer få in den längre fram innan du mottagit din...
Haha ja det där "kassa-syndromet" har man ju varit med om förr, men nu är det också såhär att jag blev lite smått besviken på mig själv i och med...
"Hej, Vi kommer få in en liten leverans denna veckan samt en nästa vecka. Dock kommer dessa endast täcka en del av kön. Därefter, vilket...
"Vi tar tacksamt emot frågor om din order, synpunkter och förslag på hur vi kan göra tre.se bättre. Maila till [email protected] så svarar vi så...
Vart mailade du? Hittar ingen mailadress på deras hemsida... Har väl inte letat tillräckligt. Vill veta om jag får min innan jul.