Separera namn med ett kommatecken.
Hej på er, Säljer en superfin GW3 BT inklusive oanvänt originalarmband samt ett sjysst i silikon som nu sitter på och även ett oanvänt med svarta...
Sålde en S22U till denna trevliga herre. Hoppas på fler affärer i framtiden :)
Såld till @ruf0ns :)
Kolla om det går att lösa :) hämtning är ju alltid att föredra såklart. Om han köper och du skickar men hämtar först så blir det väl ändå sömlöst...
@dzoma jag vet en som är sugen på Pixel 6 och det är @jokrau :)
Det är ju ett klart plus! Du skulle också kunna komma till Tidaholm och sen sälja Pixeln :)
Det hade varit nåt men har redan gjort klart med en annan Pixel.
Jag kan även skicka med original snabbladdare Samsung 45W som jag köpte till.
Ja, jag har inte claimat dessa än så den rättigheten ingår med mobilen :)
Hej på er, Säljer en precis nyinskaffad S22 Ultra enligt ovan. Ruskigt grym mobil men suget efter Pixel har tagit överhanden efter en tids...
Tar den. PM
Köpte en GW av @Patr!k och det var mycket smidigt :)
Hej Hit me :) Mvh Oscar
Precis! När man äntligen får hem skal då åker de väck :)
Korrigerar priset till 3' lax! :)
Dom på sidorna sitter kvar bra iaf
Däremot ett tunt genomskinligt plastskydd. Det sitter även tunn genomskinlig skyddsplast på kort- långkanterna.
Exakt min tanke! Men annars grymt fina tycker jag :)
Hej på er Tog ett gäng mörkerbilder på promenaden precis :)
Bud på 2700kr via PM.
Hämtade ut en svart på lunchen. Riktigt vass skapelse än sålänge. Hoppas ni som väntar får era lurar inom kort!
Hej på er, Säljer en nästintill ny enligt ovan. Är supernöjd med denna fantastiska mobil men då jag precis hämtat ut en S22 Ultra så får denna...
Vad tror ni experter om denna? Borde ju funka lika bra som Samsungs egna mao?...
Rackarns att den var slutsåld på Amazon :/ kikade in på Prisjakt och nästan 400kr med frakt från de andra. Känns dyrt.
Gött! Länge leve Comviq
Sickomode!
Det emballaget lär inte väga 0,6 kg :))
Wtf samma här men har inte beställt med SIM! EDIT: Detta från PostNord. Jävla tungt SIM-kort? :D
För egen del så blev det en Phantom Black 128gb från Comviq. Kastade in en gammal Huawei som inte använts på flera år. Tecknade mej för ett 15gb...
En passande kartong är det och den fraktas välskyddad. Den ursprungliga kartongen finns dock tyvärr inte kvar :)
Ska vi säga en hundring? :)
Hej på er Säljer en nästintill ny skärm på 27" inköpt i höstas från Webhallen. Acer RG270 Gamingskärm / 27" / IPS / 1920 x 1080 / 75 Hz / 1 ms...
@flipp har du lust att länka den Gcam som du använder? Tackar på förhand och trevlig kväll :)
Uppdatering efter ett dygn. Full pott! Prestanda i förhållande till pris är helt otroligt :)
Jag tog den blå. Använder medföljande skalet. Känns riktigt solid! Använder Nova Launcher Prime också. Lycka till!
Fant Skärmen är riktigt bra och allt känns rappt och responsivt. Bara nöjd än så länge :) Hoppas även att du också ska bli det!
Mitt paket skickades från Holland i helgen och hamna i min famn nu på förmiddagen med UPS. HELT GALET! Jag är än så länge otroligt nöjd med min...
Oj hade @mullsjomannen tröttnat redan? Den som var så bra :)
Tack för rapporten! Nu är jag sugen på att få hem min beställning. Löjligt mycket mobil man kan få idag för småpengar!