Separera namn med ett kommatecken.
Gäller inte alla: [ATTACH]
Du vet ju inte hur hårt personen slår på telefonen vid skrift. Jag minns fortfarande en postkassör på den tiden det fanns postkontor, han lyfte...
Jag castar Netflix, Skyshowtime och HBO Max till en Google TV 4K (och innan det gen3 chromecast) från Android utan att behöva logga in på TVn...
Det låter som ett typiskt nätverksproblem hos din leverantör. Jag har haft sådana problem till och från även med Telia, även om det var ett bra...
Jag kör olika Tuya-prylar via Smartlifeappen sedan tidigare och det funkar perfekt i Google Home så fort man länkat appen. Tuyaappen och...
Inte handlat på Amazon på länge bl a pga upprepade leveransproblem, men kände mig tvungen nu eftersom ingen hade varan. Trots som angiven "I...
@laserturken Videon finns inte.
... Lika roligt är det inte när man tittar på det svenska dotterbolaget Swappie AB, som bildades 2018. Åren 2019-2021 har inte bolaget redovisat...
5G är den enskilt största slukaren som jag sagt tidigare. Var ute igår och filmade/fotograferade med enbart 5G. Halva batteriet försvann på några...
Jag har klart längre batteritid med Fello/4G än med Halebop/5G, oavsett inställningar. Det kan ju dock bero på andra skillnader i mobilnätets...
Inte vad jag märkt när jag kör Fello med 4G, men det gäller P7P, borde dock vara lika i det avseendet tycker man.
Efter laddning igår har mobilnätet fortfarande inte visat sig ens med 1%, Halebop 5G. Är sjuk och hemma. 81% kvar.
SVT Play fungerar bra, men jag tvingades installera om Klarna. Gick inte att få igång appen, hängde sig vid uppstart hela tiden. Kan ju ha varit...
Autofokus kräver annan hårdvara där linsen (eller sensorn) måste kunna röra sig dynamiskt, så det går inte.
Mitt ligger på under 10% utom i undantagsfall när jag kör runt och har dålig 5G, då har jag som sämst varit runt 18% som jag minns. Oftast på ett...
Pinsamt att detta händer när man handlar direkt via Google. Direkt amatörmässigt att inte veta hur marknaden man ger sig in på fungerar. Nästan...
"För alla Chromecast-enheter krävs en tv med inbyggt HDCP (High-bandwidth Digital Content Protection) 1.3 eller senare. HDCP 2.2 krävs för...
Du gör ingenting med moderna telefoner. Så länge Voice Over WiFi är påslaget som kommer telefonen använda tillgängliga nätverk. Stänger man av...
Varför vågar du inte prova att ringa över WiFi? Motorola hade inget Samsungmodem och inte heller 5G. Modemet avgör allt med mobilnätet, vilket vi...
Som sagt, stäng av mobilnätet, se till att VoWiFi är påslaget och se vilken skillnad det gör. WiFi har jag aldrig sagt är ett batteriproblem,...
Är du ansluten till WiFi kommer väldigt lite skickas via mobilnätet, iaf på P7, och batteriet påverkas inte mycket. Har du VoWiFi påkopplat så...
Varför använder du inte WiFi inomhus? Mobilnätet kommer störas av alla byggkonstruktioner, det är helt normalt, därför vill man köra WiFi inomhus...
Tack för informationen, men som jag skrev får jag brandnotiser och det brinner väl en gång i månaden ungefär, så det är inget jag vill vara utan.
112 är SOS-appen, bra för rapporter om bränder mm, plus att den håller koll på ens position om man blir sjuk och inte klarar av att prata. Mycket...
Jag upptäckte precis att Speedtest-appen legat och dragit batteri i bakgrunden trots att jag inte aktiverat något eller tillåtit något särskilt,...
Lyckas inte hitta det vid googling så jag frågar expertisen: Jag använder hel del mappar (att ha flera appar i), men när man sveper upp från...
Håller tyvärr med. Förra årets vita var mycket bättre och den grågröna hästlängder före babyblått.
Facebook är definitivt inte "lätt användning", särskilt inte om man använder messenger också. Nog den enskilt största batterislukare jag haft...
Min utbytta P7P var redan innan mycket svalare än det första exemplaret jag köpte vid release, men med A14 blir den inte ljummen ens vid laddning...
Tänk på att den större TV-varianten drar mer ström och kommer med större adapter på 1,5A istället för 1 som de "vanliga" Chromecast (gäller även...
Det beror nog väldigt mycket på var du bor i landet. Amazon leveranstider stämmer väldigt dåligt överlag för mig, med eller utan Prime. Skulle...
Kanske ingen hjälp med jag har två telefonnummer och SHB och det krävs olika Swishinstallationer på respektive telefon. Swish är knutet till ett...
Har du bregottfingrar kan det såklart påverka, men jag antar att du inte menar det. Vanligt hudfett i de mänger som blir om man sköter...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=jDdDnFmXcME
Nu är den här: Svanenmärkt frakt i e-handelskassan - "kan ansöka" - Ehandel.se
Ingenting är svart eller vitt, men menar du att tillverkarens försäkran övertygar dig lika mycket som ett oberoende testinstitut? Det jag främst...
Massor av importerade varor är inte kontrollerade alls. Vet inte riktigt var du fått det ifrån. Har sålts många livsfarliga produkter i Sverige...
@jnsson Det hör du väl på namnet, solklart! o_O Stör mig på dåliga översättningar och kryptiska inställningar i alla OS, så kunde inte låta bli....
[MEDIA] View: https://youtu.be/9qOLjKzc-kQ
Hahaha, bedrövligt! Verkar ännu sämre än UPS ute på landet. Tur Airmee inte ens finns där jag bor. Tror det var en artikel på Ehandel om Airmee...