Separera namn med ett kommatecken.
Logitech G400 Gaming Mouse - Inet.se
Då dom ligger på systempartitionen så måste du även flasha om rommen. Det räcker inte bara med wipe.
Efter stormen för en vecka sedan så har mitt internet gått från 13 mbit/sek till 0,20 mbit/sek.
Letalis Jag väntar fortfarande på att du skall plocka fram originalvärlden. :)
Testa att klocka ner det 50 mhz i atis program.
Vad har du för grafikkort?
Jag tycker vi skall ha det.
Skrillex - First Of The Year (Equinox)
Jag testade BF3 på projektorn som står på datorn i bilden. Det var rätt tuff.
Det är min polares. Men jag har en egen oöppnad i kylen. :D
Räknas tillfälliga LAN-Setupen? [IMG]
Det börjar då. Det blir 2 nätter.
Lan om 3 timmar.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Knife Party - Internet Friends
Phonecenter - Omdmen, statistik och information
Jag tycker inte att du skall lägga tillbaka backupen från igårnatt för jag har gjort en massa saker som jag vill ha sparade. Är det inte bättre...
För er som inte vet så är tråden på XDA upplåst igen.
Lite bilder från Min, Space_orc och Cheoz stad. [Tryck på texten]
Om du skall köpa domän så passa på att köpa nu på binero.se, för att .se kostar 8 kr just nu. Sista dagen idag.
Funkar kameran fullt ut, med 8 Megapixel och videofilmning?
Jag körde efter tonymacx86's guide. Men den kräver att man behöver låna en annan dator som Mac OS X redan är installerat på. Annars så finns...
Beroende på vilken hårdvara du har. Den hårdvaran jag har är ganska kompatibel Out-Of-The-Box, så jag behövde inte göra så mycket. Det var ungefär...
Sålänge man har en Intel-processor så brukar det gå att installera, men om allt funkar får du testa dig fram, eller kolla om det är något som...
Den hårdvaran jag har är ganska kompatibel Out-Of-The-Box, så jag behövde inte göra så mycket. Det var ungefär som en vanlig OS X-installation på...
Det är bättre än Windows tycker jag. Förutom när man skall spela, men jag dualbootar Windows 7.
Har uppgraderat datorn lite idag med nytt moderkort (Asus P8P67-M Pro), Intel Core i5 och 8 GB ram. Har precis installerat Mac OS X.
Nyinstallerad OS X på min PC! [IMG]
Min julstjärna i mitt fönster stör datorn när man tänder och släcker den. Datorn spelar upp det ljudet som spelas upp när man kopplar in en USB-enhet.
Efter en uppladdning av batteriet under natten så är mitt värmeproblem borta. Men hur sätter man igång USB-masslagring?
Ser batterigrafen ut så här för att jag bytte rom? [IMG]
Fin batterigraf! [IMG]
Det finns multiworld så du kan hoppa till dom gamla världarna. Skriv bara /mw goto [VÄRLD] eller /mw list för att se dom tillgängliga världarna.
Letalis Kan du lägga in jobs-plugin och iConomy?
Om telefonen inte funkar som dem ska, så tycker jag inte du skall roota den. Lämna in den istället så att den kan bli fixad.
Servern har crashat!
För att det skall bli fungerande, och utvecklarna tycker det är kul.