Separera namn med ett kommatecken.
SwiftKey Beta :) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Då måste det väl vara uppladdat direkt på Tumblr? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Hänglås; Orkar inte stalka men vill vara din vän om vi ska läsa ihop till hösten xD Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
S4 :teeth: Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sjukt snygg frispark av Cazorla! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Varför skulle man frivilligt välja 192.168.1.254... Måste ju vara den mest sletna adressen som finns, haha Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Svart flipcase? Original Samsung... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Som många andra säger så är Bahnhof väldigt bra! Även T2 ska vara bra :) Undvik BBB då jag hört att det är rena skiten till routrar de skickar med...
Oh fuck that's fancy! Verkar ju lite väl billigt, haha... Säg till om han svarar ;) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Kan faktiskt vara en Z2, kolla hörlurarna... Tror Z1 skickades med in-ear väl?! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Enligt PP Facebook så var de inte ens inbjudna till den senaste debatten, därav kunde de inte medverka. De hade visst ett muntligt avtal med de...
Har alltid hetat negerboll, inte förstöra traditioner nu :(
Minnet svek mig visst lite, rekordet ligger på strax över 182 dB, fortfarande sjukt mycket men inte alls i närheten av 190. Craig Butler SBN 2014...
Tror som du att det knappast finns någon mikrofon på en telefon som klarar av att ta upp såpass hög dB, men samtidigt så är det långt ifrån...
Sitter och har precis installerat Ubuntu 14.04 på min laptop, men har någon jäkla grön tint över hela skärmen, testade då att koppla in den till...
Hänglås; Ska du flytta hit till metropolen eller kommer du pendla? Vet inte vart du bor nu men... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Systemutveckling ligger först, och sett till tidigare års poäng så borde jag komma in ^^ Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Valde software development på GU också, redan slängt ett år i skön med att plugga nätverksteknik och sen inte klara av det så bra och samtidigt...
Haha, inte direkt så mycket att visa men ^^ Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Japp, då blir vi kanske klasskamrater till hösten, hehe Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Hänglås; Sökte du Systemutveckling på HV? Eller vad blev det? :) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
42" är det :)
Vet inte om någon av er såg erbjudandet som fanns på Electroworld för ett tag sedan med en LG TV med Full HD och IPS panel för 2k, en sån har jag...
Mertesacker!!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Spelade, sen började jag inse att jag som studerande inte riktigt har råd med medlemsavgift, bollar, peggar, handskar, skor, klubbor xD Så jag har...
Ingen aning, men jag tror jag avstår då, var lite sugen men använder kameran i mobilen såpass mycket.
Har den problemet med kameran? Alltså att det blir en rosa/lila tint när man tar bilder lite mer i mörker?
Var det inte någon här som letade efter ny router? Cdon säljer RT-N66U för bra pris nu! http://cdon.se/hemelektronik/asus_rt-n66u/
Har du någon länk till högtalarna så man kan kolla vad det är för specs? :) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Dirk Diggler; Har det kommit uppdatering för Spotify? Jag har inget på datorn i alla fall och tror inte det har kommit något till telefonen....
Vilken Xtreamer är det? Finns ju en del varianter :) Låter ju minst sagt intressant! Får fundera lite! :)
IFK har ju infört att man inte får komma in på Ullevi om man är maskerad för att få folk att känna sig tryggare när de går på matcher. Bra...
Frågan är väl snarare vad du begär, haha!
Ingen som sitter på en Raspberry Pi? :D Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Får fundera lite på det Blerimus! Får hålla koll på hur den utvecklas i pris!
Tja! Letar efter en HTPC/mediaspelare som jag kan ha till min TV, så om ni har någon ni inte använder er av så skriv i tråden eller släng iväg...
1. 19, man 2. Mat 3. På TV, nästan varje kväll tyvärr 4. Inte speciellt mycket, det mesta är skrattretande dåligt 5. Visa hur bra de är 6. Har...
https://www.origin.com/sv-se/store/buy/nfs-rivals-2014-/pc-download/base-game/standard-edition-ANW.html NFS Rivals för 30kr - väldigt bra pris imo xD
Mayday, mayday. Man kan visst endast köpa den på internet nu märkte jag, hehe...
Men du bor i en liten håla :teeth::teeth::teeth: