Separera namn med ett kommatecken.
My bad! Använd en dålig task när jag testade.
Är det någon som har fått "Gester" att fungera med en task från Tasker när man kör Nova Launcher? Under "Gester & inmatning" i Nova's...
Svårt att se på din bild men ser ju ganska bra ut. Nej, den här gången har de en bra kamera men osannolika kvalitetsproblem. Om du köper den så...
Märkligt tyst kring detta problem. Största forumtråden någonsin på Sony Mobile's supportforum och fortfarande ingen kommentar från Sony officiellt...
Känns riskabelt med den svarta. Kanten under det svarta glaset på baksidan verkar ligga i när den ligger på ett bord och jag har sett bilder där...
@bernard Får jag fråga dig hur du upplever skärmen och videokvalitén på denna kontra Z5? Misstänker att du tillbringat lite kvalitétstid med båda...
Någon som sett en bra recension med fullt fokus på bildkvalitet och videokvalitet. Gärna med jämförelse av Z5.
Var rekommenderar ni att köpa om man vill ha schyssta villkor för retur? Accepterar inte småfel med chassi eller skärm och vill då skicka tillbaka...
Är i liknande sits. Har en Z5 som är riktigt bra men lite strul med stillbilder gör att jag funderar på att byta. Dock springer Z5 cirklar kring...
Besviken på ljusstyrkan när jag teatrar den i butik. Måste avaktiverar auto brightness och sätta den uppåt max för att det ska kännas bra. Någon...
Testade en 6P idag och tyckte skärmen kändes mossig, dova färger och framförallt dålig vitbalans. Blev väldigt förvånad, kanske var något fel på...
+1 på det! Beställde samma lurar efter samma tips, hoppas få dem snart nu.
Ingen fara, den lär komma tillbaka. "This app has been removed from Google Play for a violation of the Google Play Developer Programme Policy...
Är det korrekt? Har ni alla Marshmalow, innebär isf att det ni betatestarkommer bli standardprogramvaran för Sony?
Cdon.se och Tretti.se har 20% på alla vitvaror. Gäller endast idag fredag. Koder: Cdon: xY4KBcK9 Tretti: suprisesale
Hur fungerar det generellt med appar som inte normalt sett följer med Android, kan dessa avinstalleras? Gillar Sonys app för e-post samt vissa...
Jag är så galet trött på att volymen alltid är på max när jag kör Chromecast till TVn! Någon som löst det på något sätt genom Tasker?
Håller med Bernard. Har en Z5 som tar bra bilder men tyvärr inte riktigt i nivå med S6. Dock kan jag leva med det då bildstabiliseringen och...
Alltså det här är rörigt. Ni som är kungar på detta, jag vill ladda upp mina bilder med mappstruktur till Google Drive och jag vill att Google...
Hittade "Silent mode", verkar göra samma sak. Vet du något sätt att slippa vibreringen vid tyst läge? Jag satte Vibrate time 1 men vet inte...
Skriv nu inte det första ni gör att "telefonen känns rappare och jag har bättre batteritid" för det är omöjligt att säga efter 5 minuters testande :P
På alla större forum för Sony Xperia Z5 är det massvis med folk som har problem med suddiga bilder i övre vänstra delen av bilderna från kameran....
Jag köpte detta: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2976636&ref=192 Extremt snabbt och har högsta klassificeringen.
Min fråga gällde mer om det ni nu får testköra, en helt ren (i princip) vanilla-Android, är det så Sonys telefoner kommer att säljas framöver...
Har tyvärr inget vadderat kuvert ;) Jag kan inte exportera ut mina inställningar på ett enkelt sätt?
Ja som det är nu måste jag starta appen för att det ska uppdateras ordentligt. Vet inte riktigt vad jag ska testa mer då min känsla är att det...
Ja jag såg det också... Googlade och kom direkt till den artikeln, visste inte då vad det var för en skum site :)
Har det kommit fram något datum kring när vi kkan tänkas få Marshmallow? Hittade detta men känns konstigt då ingen annan site rapporterat det :...
Är denna helt stock, är inga Sony-appar installerade? Är alla menyer, ikoner mm helt stock/vanilla? Har Sony kommunicerat något gällande om...
Konstigt, börjar lukta "skit bakom spakarna". Kör Android 5.1.1 och hade då på förra telefonen med. 5.1.1 också. Du behöver inte slita ihjäl dig...
Idag visas inte dagens matcher för mina favoritlag, bara nästa omgångs matcher.
Testade en gång till och fick något bättre idag.
Laddade ner PC Companion och det känns som att förflyttas 10 år tillbaka i tiden. Får det inte ens att hitta min telefon, någon annan som haft...
Okej!
Varför kommer uppdateringar via ett dator-program (PC Companion)? Kör inte Sony med OTA?
Tack! Men då blev effekterna på tangentbordet orange men det kanske jag kan ta :)
Yes, testar det och ser om det blir någon skillnad. Tack!
Ja duet har jag och det är inte en kort stund matcherna är borta. Idag tex, visades inte kvällens matcher men nästa omgångs matcher visades.
Jag har favoritlagen från appen. Dock visad matherna om jag startar appen och sedan kollar widgeten igen. Händer ibland, inte alltid. Widgeten...
Att folk orkar :) Ett annat problem som jag har är att widgeten inte alltid visar kvällens matcher. Är det någon inställning som behövs eller en...