Separera namn med ett kommatecken.
Ja det händer såvida du inte rootar ( du ser en ond cirkel!)
SGS II eller HTC EVO 3d
https://swedroid.se/forum/36653-rom-froyo-swedish-spring-rls5-2011-04-19-gen1-gen2.html För SS 2.2
Då blir det lite krångligt om du vill ha CM 7 :/ du måste uppdatera den osv. Återkommer med länk.
Japp :D Har du laddat ned appen och kört den? Vad står det att du har för GEN?
Som man bäddar får man ligga ^^
Kolla gärna på TUTen som de har på sin sida! Skit bra! :D Gör alltid några nya när jag byter ROM :D
Gör en egen mod på UOT!
Ladda ned appen "ask mr pigfish" från market. Börja med detta! Sen startar du den obvious ^^
Det är du som får handla på alla reor när de har ca 1 par skor kvar!! :D GZ!
Ordlista - Swedroid Wiki
lägg in en ROM som klarar det?
Preccis vad jag tycker också! Även om lla dessa SGS II som har sålt har detta problemet så måste man ju lämna tillbaka de!
Du har inte recovery mod inlagt va? ^^
Ha mig i åtanke då! ^^
Vad fick du luft ifrån? Är inte detta forum tillför att man ska fråga saker som man är fundersam över? Han kanske trodde att han skulle pajja sin...
Säljer du Desiren? ^^
Jag har inga problem med min batteri tid och då flashar jag in en ny rom om dagen... Så antingen fick du ett måndagsex eller så var det fel på...
Tror jag med! Lägg in officiella 2.2 och testa sedan!
Rea på märkeskläder & mode online 30-80% - Zoo Outlet Kolla på dessa!! Timberland Driver venetian yellow heritage shoes (42592) skor på Zoo...
Jag tror inte det är elgiganten utan Samsung som har DOA? rätta mig om jag har fel!
2.3 tom!
Kräv de pengarna ifrån butiken!
Kolla Zoovillage! :D
DOA!!!
Har läst att Android lägger in mycket skit när man byter mellan olika mobiler! Lägg över allt på en mapp på datorn som du vill behålla! Sen...
Formaterade du det när du bytte?
Mycket skit på det? :/ Känns verkligen som att det är något som inte stämmer.. -.- Förutsätter att du formaterade det när du bytte telefon?...
Det är detta jag älskar med Swedroid!
Såg att mitt klipp inte funkar :/
Kolla posten ovan! Vet ej om det är den, om det inte är det så kan du skriva det eller skicka ett PM så löser jag det! Alltid lika tråkigt när...
Finns en video hur man löser det! Ska kolla runt lite :D [SPOILER]
1. 300 2.Nej CS-S 3.21.47 4.Nja, kom in ett åskoväder nu :/ 5. OFC!!! ------------------- 1. Hur många är det i din släkt? 2. Har du...
Nej jag kan inte det....
Ha det inkopplat till din reciver och bara dunka spotify med telefonen i soffan!! :D
Det måste vara en väldigt dålig skrivhastighet på SD kortet?
Ett MW600!
Det är standard att de sparas i SD-kort > DCIM >?
Finns riktlinjer! Sök innan du postar och posta i befintlig tråd. Men sen är det ju upp till MOD om den ska slängas eller ej ^^
ja! JA! Nej.... Vet inte vad det är -.- Ja Inte en aning men varför inte testa? ^^ ---------------------------------------------- Har du Google...