Separera namn med ett kommatecken.
Ett antal omstarter, installation av twrp och flars kernel. 10% kvar och igång sedan kl 07 [IMG]
Jag har inte fått någon uppdatering via ota men körde in senaste M versionen via fastboot och telefonen blev inte speciellt varm.
Någon som har ett tips på ett slimmat plånboksfodral? Hade älskat Googles om det hade haft plats för några kort ...
Jag kan pröva. Vad jag har läst är den har kameran bäst på att frysa bilder tack vare högt ljusinsläpp. Tiden mellan knapptryckning och bild är...
Långsammare, men det är även S6 och G4. Bilderna tycker jag blir bättre. Jag skall lägga barnen nu men skall försöka komma ihåg att göra några...
Nexus 5x vs G4. Låg till mycket låg belysning. Bilden på skeppet i ett helt mörkt rum visar tydligt på skillnader. Tom färg finns med på Nexus....
Fokus är snabbt men kameran är inte lika snabb som ex. S6. Den är snabbare än ex Z5c dock. När HDR + kickar in tar själva bilden en stund att...
Jag har passat på att låsa upp den, köra firmware version M, rootat och installerat Greenify. Någon som känner till några fler bra tips? Bisarrt...
Ok. Jag har E. Låter jättemysko. Kör du både 5ghz och 2.4? Jag har märkt att viss hårdvara har problem med de högre kanalerna för AC 5ghz.
Vad har du för version av firmware efter uppdateringen?
Fungerar
Jag har den satt på batterispar efter 15%, om du ser på den översta bilden var det då drygt 3 timmar SOT mellan 90-20% vilket jag är nöjd med....
Jag kan direkt säga att G4 är omsprungen iaf.
Still going strong [IMG]
[IMG] Inte dåligt alls. För det första började jag på 90 någonting och för det andra har jag laddat ned allt, spelat hobbit, tagit bilder och...
Skall kolla snart. Behöver bankid
Första intrycket... Snabb. Mycket snabb.
Jag tror att svenska kommer att dröja ett tag.
Har du engelska som system språk?
Tryck på saker och få ytterligare information. Jag antar att det bara fungerar på engelska, precis som google now överallt
Vad har ni för firmware ?
Fungerar riktigt fint. Är riktigt nöjd med kameran men ljudvolym och troligen batteri tid behöver nog root. Skall bli intressant att se hur den...
Efter att ha tagit ett par bilder till måste jag nog säga att Nexus och Z5c inte spelar i samma liga. Nexus har färger och är snabb, trots hdr +...
Typiskt. Hoppas på våra utvecklare då. Jag trodde bara att det var 240 slow och DIS som skilde dem åt.
Jag hittade ingen tråd för bilder så här kommer en. Utöver bilder är det alltid bra med lite diskussioner runt hur man tar bra bilder, andra appar...
Någon som vet varför inte burst mode fungerar när man håller in kamera knappen, var det bara på 6P det fungerar kanske ?
[IMG] Spännande. Då skall vi kolla igenom den ikväll då.
Bara vibration går att stänga av är jag helt nöjd :)
Mediamarkt har på lager. Står just och väntar på ett ex som förhoppningsvis finns på plats. Deras lagerstatus är inte den bästa ibland :)
Absolut, Nexus slår oem rätt hårt bland telefonintresserade skulle jag tro. Ser fram mot gsmarena mest för att se vad de säger om batteri och kamera.
Hade hoppats på det. Jag väntar också på gsmarenas review, konstigt att de tar sådan tid på sig.
Jag antar att den är låst till halebop då?
F5 F5 F5 F5 F5 gällande swedroid.se review :)
Det är så pass relativt få som dels fått dem redan samt finns på de forum jag är på. Mörkertal finns alltid. Vi får se, helt klart är att...
Lite oroande att det är såpass många med samma problem. Senast var det kille på xda som skyddat telefonen så gott det går med ett fodral men där...
Gott att höra. Hur är det med loudness? Är det ett relativt fylligt ljud om du jämför med andra telefoner ex. Iphone?
Ni som har fått den redan. Hur upplever ni ljudet i hörlurar jämfört med andra telefoner? Vad jag förstått skall det vara relativt lågt och...
Jag hittar ingen tråd gällande batteritid. Även om SOT mm är helt beroende på appar och hur du använder en telefon brukar trådar som denna ge iaf...
Vet inte om det är sagt men ändra till lägre kanaler på din router kan hjälpa.
Jag tror att en bra dis räcker utmärkt. Z5c hqr fantastiskt digital stabilisering, om nu Google väljer att lägga energi på det är en annan sak. De...